Kamil Charvát a Silvia Cyprichová z Klubu reklamných agentúr v podcaste OK360° hodnotia nedávny festival kreativity v Cannes. Obidvaja sa ho zúčastnili po prvýkrát a prinášame ich zážitky a skúsenosti.
"Išiel som do Cannes s tým, že určite bude shortlist," hovorí Kamil Charvát z MUW Saatchi & Saatchi.
Konkrétne hovorí o vianočnej kampani pre Telekom Bubliny.
"Musíme sa pohnúť ďalej a hľadať ďalšie veci. Táto práca si ešte dobehne nejaké kreatívne súťaže, ale my nemôžeme žiť z minulosti."
Čo sa v podcaste dozviete?
Rozberáme kľúčové prednášky. Mark Ritson zdôrazňoval potrebu emócie, odlíšiteľnosti a konzistentnosti. Tor Myhren z Apple hovoril o potrebe "Human touch" v kreativite aj v čase AI, O priazeň sa uchádzali viaceré práce zo Slovenska aj v hlavnej súťaži o Cannes Lions. Prečo sa ani jednej nepodarilo zabodovať? Reprezentanti v Young Lions tento rok nezbierali ceny, ale viac skúsenosti.