Peter Černák je majiteľom firmy Ihrysko, ktorá prišla na náš trh s jedinečným konceptom, a to spájať správnych ľudí so správnymi hrami. Ich konkurenčnou výhodou a zároveň aj jadrom značky je pomáhať zákazníkom vybrať si tú najlepšiu hru a sprostredkovať im cez to zážitok. Ihrysko dokonale chápe potreby svojich zákazníkov, čo sa im darí využívať v každej svojej aktivite. V podcaste sa spolu rozprávame o ich prístupe a o tom, ako vôbec funguje segment so spoločenskými hrami.
Prečítajte si top 5 myšlienok, o ktoré sa s nami Peter podelil:
- Motivátorom Ihryska nie je len predaj hier, ale rozmer spájania rodiny a zároveň aj rozvíjania sa. Hranie je zázračný prostriedok, pretože hra vytvára priestor, kde sa môže stretnúť rodina, či priatelia. Na druhej strane každá hrá má za účel rozvíjať nejakú schopnosť.
- Ihrysko absolútne chápe potreby ľudí a ich prístup je výhradne orientovaný na zákazníka. Pracujú s ich potrebami, resp. s potrebami toho, komu je hra kupovaná, a to spájajú so svojimi vedomosťami, aby im dokázali odporučiť hru presne na mieru. Pridanou hodnotou je to, že to robia prirodzene.
- Peter si uvedomuje aj to, že je dôležité správne komunikovať na cieľovú skupinu. Menšiu skupinu tvoria skúsení hráči, ktorí milujú hry a majú radi novinky. Ide o špecifickú skupinu ľudí, ktorým dodávajú aj špecifické hry. Väčšiu skupinu tvorí mass market. pre ktorú sú vhodnejšie skôr univerzálnejšie hry. Tie sú určené pre oveľa širšie publikum, ktoré sa snažia zacieliť aj inými cestami – od televíznej reklamy až po to, že sú hry vystavené v kľúčových obchodoch.
- Peter prišiel s jedinečným konceptom Mačka vo vreci, ktorý je obdobou Black Friday. Dokázal v ňom však zachovať mantru Ihryska, a to prozákaznícky prístup. Myšlienkou je to, že zákazníci dodajú informácie o človeku, pre ktorého je hra určená a na základe týchto informácií im pošlú hru v dvojnásobnej hodnote, ako zaplatili.
- Peter prišiel s jedinečným konceptom Mačka vo vreci, ktorý je obdobou Black Friday. Dokázal v ňom však zachovať mantru Ihryska, a to prozákaznícky prístup. Myšlienkou je to, že zákazníci dodajú informácie o človeku, pre ktorého je hra určená a na základe týchto informácií im pošlú hru v dvojnásobnej hodnote, ako zaplatili.
Peter nám na záver odovzdáva svoju radu v súvislosti s marketingom:
Nehrajte sa na niečo, a to aj vrátane toho, že viete, kde niečo dokážete a kde naopak nie. Nepredstierajte to ani v marketingu, aj keď chcete niečo sľúbiť a ukázať sa, ale stále to ostaňte vy.