Magdalena Čevelová, charizmatická a svojská marketérka, ktorá sa sa nebála vykročiť vlastnou cestou a tým sa úspešne odlíšiť na trhu marketingových konzultantov.

Dnes už úspešná profesionálna konzultantka a lektorka v marketingu, ktorá ako prvá v Česko – Slovensku prepojila marketing, psychológiu a tarot, s nami diskutuje o tom, ako vníma marketing ako taký. A aj keď tvrdí, že pre veľa ľudí sa marketing rovná reklame, Magdalena vysvetľuje, ako ho vnímať širšie a správne.

Netradičná osobnosť jej značky spojená doslova s mágiou, ktorú si zvolila ako svoje odlíšenie je autentická a predáva. Magdalena hovorí: “Bola som prvá v ČR, ktorá som začala prepájať marketing, psychológiu a mágiu. Tarot je niečo, čo vie urýchliť proces hľadania správnej cesty. Označenie marketingová čarodejnica funguje veľmi dobre, pretože to na prvú rozdelí ľudí na dva tábory. Tých, čo to nadchne a tých, čo o si marketingovú čarodejnicu neoprú bicykel. Je dobré, že sa to udeje na začiatku a nestráca sa čas.”

Rozoberáme spolu tiež marketingový mix a jeho základné nástroje. Sú dobrým modelom, ktorý pomáha sa odraziť a zodpovedať si na základné otázky a smer podnikania. Na marketing sa netreba pozerať len cez učebnice, ale treba sa pozrieť všade okolo seba. Marketingové 4P je všade okolo nás, len ho treba vnímať. Magdalena zdôrazňuje potrebu vedomej práce so 4P mixom a má naň „polopatistický príklad“, na ktorom sa fungovanie marketingového mixu dá ľahko pochopiť. Anka dopĺňa: „Každé P z marketingového mixu je rovnako dôležité a musí byť prispôsobene tým ostatným, aby to fungovalo.“ V podcaste podrobne rozoberieme každú jednu zložku 4P a zameriame sa aj na konkrétne problémy, s ktorými sa v rámci nich môžeme stretnúť a ako ich správne analyzovať.

V podcaste sa ďalej dozviete:

  • ako je dôležité mať nastavený správny mindset
  • ako Magdalena pristupuje k novému 4C, ktoré sa zameriava na zákazníka
  • aké problémy vníma pri nastavovaní ceny práce a na čo ľudia zabúdajú
  • aký je typ jej klientov a čím vzniká ich prirodzená selekcia