Dominika Onofrejová, majiteľka značky Domčine laskonky, vybudovala úspešnú cukrársku značku a nebojíme sa povedať, že až lovebrand. Ako hovorí: „Od začiatku to bolo o tom priniesť ľuďom radosť z koláčika.“

„Tento biznis je síce sladký, ale je to biznis, ako každý iný.” hovorí Dominika. Vybudovala makronkový biznis postupne, z klasickej kuchyne sa jej podarilo prepracovať k úspešnému a jedinečnému pečeniu. V podcaste prezrádza, že sa snaží k pečeniu pristupovať inak ako konkurencia, cez inovácie, inšpirácie a doručovanie tej najvyššej kvality. Zákazník a jeho chute sú na prvom mieste a niekedy aj na úkor zisku. Okrem rád ako pristupuje ku konkurencii, sme s Dominikou prešli aj jej marketingové 4P: ako pristupuje k cene, aké sú jej predajné kanály, ako robí svoje promo a či jej portfólio je len o makronkach.

Dominika je charakteristická na sociálnych sieťach svojou autenticitou: „Nechcem, aby ma ľudia videli ako firmu, ja chcem, aby to bol profil osobný, ako keby taký blog”. Vybudovala tak silnú bázu followerov a objasňuje, prečo na sociálnach sieťach prezrádza viac ako len pozadie svojho biznisu.

V podcaste sa ďalej dozviete:

  • ako prirodzene Dominika rozširovala svoje portfólio
  • aká forma podpory/produkt jej dnes prináša pasívny príjem
  • ako sa stavia ku kopírovaniu značiek a konkurenčnému boju v jej odvetví
  • akú formu predaja zvolila a že eshop je jej dôležitý komunikačný nástroj
  • prečo nespolupracuje s kaviarňami a zameriava sa na koncového zákazníka
  • ako ovplyvnila jej biznis aktuálna situácia a ako ju služba rozvozu v čase krízy doslova záchránila.

Anka s Naďou v podcaste hovoria, že: „Lovebrand je v očiach toho, kto sa pozerá. Tak ako krása.”  Dominika si svoju rastúcu lovebrand uvedomuje práve cez úprimné reakcie svojich sledovateľov.