Dominika Onofrejová, majiteľka značky Domčine laskonky, vybudovala úspešnú cukrársku značku a nebojíme sa povedať, že až lovebrand. Ako hovorí: „Od začiatku to bolo o tom priniesť ľuďom radosť z koláčika.“
„Tento biznis je síce sladký, ale je to biznis, ako každý iný.” hovorí Dominika. Vybudovala makronkový biznis postupne, z klasickej kuchyne sa jej podarilo prepracovať k úspešnému a jedinečnému pečeniu. V podcaste prezrádza, že sa snaží k pečeniu pristupovať inak ako konkurencia, cez inovácie, inšpirácie a doručovanie tej najvyššej kvality. Zákazník a jeho chute sú na prvom mieste a niekedy aj na úkor zisku. Okrem rád ako pristupuje ku konkurencii, sme s Dominikou prešli aj jej marketingové 4P: ako pristupuje k cene, aké sú jej predajné kanály, ako robí svoje promo a či jej portfólio je len o makronkach.
Dominika je charakteristická na sociálnych sieťach svojou autenticitou: „Nechcem, aby ma ľudia videli ako firmu, ja chcem, aby to bol profil osobný, ako keby taký blog”. Vybudovala tak silnú bázu followerov a objasňuje, prečo na sociálnach sieťach prezrádza viac ako len pozadie svojho biznisu.
V podcaste sa ďalej dozviete:
- ako prirodzene Dominika rozširovala svoje portfólio
- aká forma podpory/produkt jej dnes prináša pasívny príjem
- ako sa stavia ku kopírovaniu značiek a konkurenčnému boju v jej odvetví
- akú formu predaja zvolila a že eshop je jej dôležitý komunikačný nástroj
- prečo nespolupracuje s kaviarňami a zameriava sa na koncového zákazníka
- ako ovplyvnila jej biznis aktuálna situácia a ako ju služba rozvozu v čase krízy doslova záchránila.
Anka s Naďou v podcaste hovoria, že: „Lovebrand je v očiach toho, kto sa pozerá. Tak ako krása.” Dominika si svoju rastúcu lovebrand uvedomuje práve cez úprimné reakcie svojich sledovateľov.