Zuzana Kovačič Hanzelová hovorí: “Sociálne média umožňujú to, že ľudia dávajú hneď spätnú väzbu. Veľká časť úspechu je autenticita.”
Osobná značka je proces komunikácie ľudí a ich kariéry ako značiek. Je to neustály proces rozvoja a udržiavania dobrého mena a dojmu z jednotlivca, skupiny alebo organizácie. Zatiaľ čo sebarozvoj sa realizuje cez osobný rast, pojem osobná značka sa definuje skôr ako forma akéhosi “vlastného balenia”.
V novej epizóde podcastu si rozoberieme tému osobnej značky novinárky. Práve u novinárov začína fungovať dobré meno. Zuzana očakáva, že ľudia si nebudú kupovať konkrétnu značku novín, ale obsah od konkrétneho novinára. Novinár bude musieť na svojom mene pracovať, a to nielen dobré písať, ale sa dostať aj medzi ľudí. Rovnako nastavenie by mali mať aj podnikatelia a zviditeľňovať sa.
Zuzana na svojom Instagrame popularizuje aj náročné témy. V podcaste nám hovorí jej prístup a návod na to, ako zjednodušiť komplexné a ťažko porozumiteľné témy pre širšie publikum. To sa často deje a využíva aj v marketingu.
V epizóde sa ďalej dozviete:
- ako Zuzana budovala svoj instagramový profil
- či budovanie osobnej značky prišlo náhodou alebo zámerne
- čo jej v na instagrams funguje a čo nie
- prečo majú podnikatelia problém sa medializovať
- či novinárčina má svoje trendy
Zuzanu fascinuje, že aj nepopulárne témy sa dajú pekne prijať: “Keď vieš dobre komunikovať, vie zmeniť nastavenie ľudí.”