Andrea Kmeťová hovorí: “Slogan je prvou bránou klienta k značke. Mal by byť autentický a pravdivý. Klient vás odhalí veľmi rýchlo.”
Andrea vyštudovala žurnalistiku v zahraničí a popri svojej práci nad reportážami a článkami tvorila svoju vlastnú poéziu v angličtine. Vrátila sa na Slovensko a začala sa hrať s našou rodnou slovenčinou pri tvorbe marketingových a kreatívnych textov, sloganov a názvov. Vytvorila zároveň úspešný projekt peace_menka.
Slogan je krátky slovný útvar zvyčajne z 5 až 8 slov, ktorý má úlohu marketingového nástroja. Nesmie mu chýbať kreativita, originalita, dôvtip a v neposlednom rade by mal odkazovať na posolstvo samotnej značky. Netreba rozhodne podceňovať jeho krátkosť. Slogan pre značku alebo kampaň by mal vychádzať priamo z marketingovej stratégie a môžeme povedať, že je rovnako dôležitý ako kvalitný názov alebo logo.
Andrea nám v podcaste prezrádza:
- aké potrebuje zadanie od klienta
- či tvorí skôr na papier, alebo do počítača
- koľko trvá bežne tvorba sloganu
- aké techniky využíva pri tvorbe
- a či sú aj v sloganoch a textoch prítomné nejaké trendy
“Nepodceňujte silu slova. Slogan je prvé “ahoj” vášmu klientovi.” výstižne zadefinovala slogan Andrea.