Miroslav Mango, majiteľ reštaurácie Mango restaurant, hovorí: “Snažte sa o to, aby vás konkurencia kopírovala. Poskytnite konkurencii know-how, ale buďte krok vpredu”
Prežiť 18 rokov v takom náročnom biznise ako je gastro je umenie. Reštaurácia Mango je podnik na jazerách pri Dunajskej Lužnej v blízkosti Bratislavy s jedinečným konceptom postavenom na zážitku prinášajúcom zákazníkom pocit dovolenky v Karibiku. Marketing v gastre má svoje špecifiká a pán Mango nám prezradí svoje tipy a skúsenosti, ako prežiť v tomto biznise.
V podcaste sa ďalej dozviete:
- celý príbeh tejto exotickej reštaurácie.
- ako prišiel nápad na takýto tip reštaurácie
- čo je kľúčové pre úspech v gastro (gastro 5P)
- čo je autentický marketing
- či pomáha Tripadvisor návštevnosti
- aké sú trendy v podávaní a chuti jedla
Ak navštívite reštauráciu Mango, pán Mango ponúka milú malú pozornosť, ak poviete heslo “levosphere”.
Pán Mango: “Neuspokojte sa a kontinuálne hľadajte nových ľudí. Dobrý kuchár je vlastne dinosaurus, jednoducho vyhynul. Pre mňa je tento biznis investícia, je to gula na nohe. Dôležité je získané finančné prostriedky späť investovať. Ľudia si to všimnú.”