Anka Sabolová a Naďa Kacera sa budú rozprávať na tému brand equity a brand value. Brand equity, ako pojem, vlastne nie je možné preložiť ekvivalentom do slovenčiny. Brand je značka a equity v preklade znamená majetok, ale jeden z prekladov je aj spravodlivosť. Sumarizuje v sebe a odkazuje na dôležitosť značky v mysli spotrebiteľa. Brand quity a brand value nie je to isté, napriek tomu, že sa to na prvý pohľad zdá.

V podcaste sa ďalej dozviete:

  • či je dôležité, čo si myslíte o značke vy
  • ako vieme brand equity merať
  • aké atribúty brand equity pomáhajú merať
  • čo je znalosť, ako definujeme asociácie a čo je lojalita zákazníka
  • ako nám brand equity pomáha v managemente značky
  • či je tento prístup vhodný len pre veľké firmy
  • ako je spojená brand value s brand equity
  • ako sa počíta brand value
  • a ako zľavy cien majú vplyv na brand equity a brand value