Pavol Minár, zakladateľ Inspirations Minar, pracoval ako reklamný stratég v Istropolitana Ogilvy a brand storyteller v Zaraguza.
Prečo fungujú príbehy? Pretože už z evolučného pohľadu chceme všetkému porozumieť. Platí, že ľudská psychika sa nemení, len je prispôsobená danej dobe. Príbehy sa teda nemenia, ale mení sa ako sú prerozprávané. Preto aj z historického pohľadu reklama silno vypovedá o dominujúcej kultúre v danej dobe.
V podcaste objasníme, že sila využitia príbehu je v tom, že chceme vec dopozerať, dopočúvať a zistiť ako to skončí. Dozvieme sa, že každý príbeh zapadá do jednej zo 7 štruktúr a zadefinujeme si archetypálny spôsob rozprávania.
Pavol prezradí, čo presne potrebujeme, aby sme vedeli postaviť účinnú reklamu na príbehu. Popíšeme si detailne pojem kategorická ortodoxia a zároveň na praktických príkladoch Dove a Harley-Davidson si ukážeme, prečo sa využíva a ako reklama komunikuje.
A čo s tým celým majú Vianoce? Akú knihu Pavol píše? Alebo, čo je postreklamný stav? Aj toto s dozviete sa, keď si vypočujete dnešný podcast plný informácií a vedomostí.