Silvia Púchovská, digitálna nomádka, marketérka, blogerka a zakladateľka Studio Inbound, nám predstaví Inbound Marketing.

V podcaste si detailne definujeme inbound marketing a aj jeho opak outbound marketing. Prehľadne si ukážeme na príklade, ako sa buduje inbound marketing. Postupne si prejdeme potrebné kroky a riešenia pre vytvorenie atraktívneho obsahu. Silvia nám potvrdila, že kľúčom je reálne pochopenie a správanie zákazníka, ako sa presne správa, keď chce niečo nakúpiť. Pohovorili sme si na tému: výhody a nevýhody inbound marketing a či je vhodné implementovať kombinovanie s klasickým outbound marketingom.

Prezradila nám ako sa dostala k práci ako digitálne nomádstvo. Z vlastnej skúsenosti nám prezradí aký vývoj zaznamenala v digitálnom nomádstve. Dozvieme sa ako prebieha spolupráca so Silviou, previedla nás ako to chodí, čo potrebuje od klienta, aby vedela kvalitne spracovať inbound marketing. Na čo sa pripraviť pri implementácii, sú nutné investície, je inbound marketing vhodný pre každého? Aj to si všetko zodpovieme.

Dobrý inbound marketér má byť dobrým klasickým marketérom, ale musí mať navyše viac vedomostí a zručností. Zašli sme aj do teórie a Silvia nám zadefinovala inbound marketing vrámci celého marketingové spektra.

Diskutujeme o rozdiele medzi natívnou reklamou a inbound marketingom a zhodnotíme, či je Slovensko pripravené na autentický storytelling. Chcete písať svoj blog, alebo blog pre firmu? Povieme si, ako začať a na čom to celé postaviť. Zodpovieme si, či je gramatika v blogoch dôležitá.