Aby si dokázal(a) v roku úspešne riadiť e-shop, potrebuješ na dennej báze sledovať užívateľské, predajné, marketingové a finančné dáta. Navyše by ideálne mali byť v reálnom čase, resp. s minimálnym oneskorením, aby si vedel(a) rýchlo reagovať na prípadne výkyvy a opraviť, keď sa niečo "pokazí".

Chalani v Datixo v tomto uvideli príležitosť a prišli s cenovo veľmi dostupným riešením, ktoré ti umožňuje vidieť na jednom dashboarde (obrazovke) dáta z e-shopu (napr. Shoptet, Upgates apod.) a jednotlivých marketingových kanálov ako Google Ads, Sklik, Heureka, Glami a ďalších.

V rozhovore som vyspovedal Dušana Kahánka, CMO Datixo, ktorý prezradil, ako sa s Datixom pracujú ich klienti a ako ho aj ty vieš využiť na lepšie riadenie tvojho e-shopu.PROMO: Ak si chceš Datixo otestovať na tvojom e-shop, stačí napísať na [email protected], spomenúť podcast "Eshopový kráľ" a získaš tak 1 mesiac zdarma na všetky verzie produktu. Následne sa rozhodneš, či pôjdeš do platenej verzie.


V rozhovore sa dozvieš:

0:00 Úvod

0:32 Dušan, na úvod prosím predstavte DATIXO. Ako vznikla táto myšlienka a kde ste identifikovali medzeru na trhu?

1:53 Prečo by sa majiteľ e-shopu mal vôbec zaujímať o pokročilú prácu s dátami? Prečo nestačí Google Analytics či report z účtovníctva?

9:49 Aké typické problémy riešite pre e-shopy pomocou DATIXA? Môžete spomenúť konkrétny use-case alebo klienta?

12:21 Aké dátové zdroja prepájate do DATIXA typicky? Čo všetko podľa vás dáva zmysel?

20:02 Poďme si ukázať aplikáciu DATIXO v praxi (screencast) a predstavme si jeho funkcie.

30:33 Vašu appku využíva napr. e-shop BIG BOY. Čo je to za e-shop a ako konkrétne pracujú s DATIXOM?

33:59 Kedy je ten správny čas zaviesť si nástroj ako DATIXO? Je to len pre väčšie firmy alebo aj pre menšie, ktoré rastú?34:51 Aká je vaša dlhodobá vízia s DATIXO povedzme v horizonte 3-5 rokov?

👑 Ak ťa tento rozhovor zaujal, pridaj sa do komunity e-shopárov na https://www.eshopovykral.sk a čerpaj know-how pre dlhodobé zvýšenie ziskovosti tvojho e-shopu. 🚀

Projekt Eshopový kráľ podporujú:

Blueweb

Corlonez

Tatrapay+

E-commerce Slovakia


Sleduj nás na sociálnych sieťach:

LinkedIn

Instagram

TikTok

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja som Mišo Král a vo svete e-shopov som už viac ako 17 rokov. Od roku 2007 som budoval porovnávač cien Pricemania, ktorý už po 3 rokoch fungovania dosiahol 1 mil. návštev mesačne. Od roku 2013 pomáham e-shopom pri zvyšovaní ziskovosti, formou konzultácií, workshopov a tohto podcastu. Ak potrebuješ pomôcť s tvojim e-shopom, ozvi sa mi na [email protected] a dohodni si bezplatnú úvodnú konzultáciu.