V ďalšej prázdninovej časti nášho mikropodcastu diskutujeme na tému, či a do akej miery môžu mestské médiá pomôcť vyhrať voľby súčasným primátorom a primátorkám a kde je hranica zne/vy-užívania mestských novín, televízií, účtov na sociálnych sieťach.
Kedy je ešte informovanie o pozitívnych výsledkoch v mestských médiách korektným informovaním o dianí v samospráve, a kedy je to už bohapustá sebaprezentácia primátorov?
Oplatí sa „umrieť na krásu“ a bodovať v rebríčkoch transparentných a férových mestských médií na úkor prezentácie výsledkov primátora? A ktorý typ média je najúčinnejší v komunikácii s občanmi?
Existujú nejaké bariéry a korekčné opatrenia proti zneužívaniu mestských médií a personálnych kapacít pracovníkov komunikačných odborov – platených všetkými občanmi mesta – aktuálnou politickou reprezentáciou na radnici?
Počúvajte!