✨ Príbeh značky Kvitok je dôkazom, že aj z Humenného sa dá vybudovať silná lovebrand značka. Martina Dudová začínala ako milovníčka prírodnej kozmetiky, ktorá chcela priniesť kvalitné produkty s vlastnou dušou. Značka dnes stojí za viac ako 350 produktami, získala 12 000+ recenzií a vybavila 160 000+ objednávok. 🌱💄🚀

Spolu s Imrom Kovaľom, biznis developerom a strategickým partnerom, dokázali nastaviť komunikačnú aj e-commerce stratégiu, ktorá Kvitok posunula medzi najúspešnejšie slovenské značky. Ich príbeh je o inováciách, odvahe ísť vlastnou cestou a schopnosti tvoriť hodnoty, ktoré si zákazníci zamilujú. Ocenenia ako Mladý inovatívny podnikateľ 2019 či nominácia na EY Podnikateľ roka 2023 sú len potvrdením tejto cesty. 🏆💡🌍

V rozhovore sa dozvieš nielen o začiatkoch, ale aj o expanzii na zahraničné trhy, výzvach vo výrobe, budovaní lojality zákazníkov a trendoch, ktoré ovplyvnia budúcnosť e-commerce aj kozmetiky. Ak ťa zaujíma, čo stojí za úspechom značky Kvitok a aké rady má jej zakladateľka pre e-shopárov, toto video si nesmieš nechať ujsť. 📈📦👩‍💻

V rozhovore sa dozvieš:0:00 Úvod1:30 Prečo ste sa rozhodli ísť cestou vlastnej výroby namiesto predaja cudzej kozmetiky?Aké výhody a nevýhody má podľa teba vlastný produkt vs. resell iných?12:37 Čo boli zlomové momenty v doterajšej histórii firmy, ktoré vás najviac posunuli?24:34 Na akej platforme beží váš e-shop dnes a aké zmeny plánujete v tomto smere?31:35 Ktoré predajné kanály využívate a aký je váš business model? (B2C vs. B2B, resp. kontrahovaná výroba)57:10 Ktoré marketingové kanály vám priniesli najväčší rast obratu (a ktoré naopak nefungovali)?1:20:18 Ako sa zmenila vaša rola od začiatkov (one-woman show) po súčasnosť? Ako riadite tím – výroba, marketing, e-shop, zákaznícka podpora?1:33:03 Keby ste dnes začínali od nuly, čo by ste urobili inak?Čo by ste odporučili e-shopom, ktoré chcú vybudovať silný lovebrand?

👑 Ak ťa tento rozhovor zaujal, pridaj sa do komunity e-shopárov na https://www.eshopovykral.sk a čerpaj know-how pre dlhodobé zvýšenie ziskovosti tvojho e-shopu. 🚀Projekt Eshopový kráľ podporujú:BluewebCorlonezTatrapay+E-commerce SlovakiaSleduj nás na sociálnych sieťach:LinkedInInstagramTikTok----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Ja som Mišo Král a vo svete e-shopov som už viac ako 17 rokov. Od roku 2007 som budoval porovnávač cien Pricemania, ktorý už po 3 rokoch fungovania dosiahol 1 mil. návštev mesačne. Od roku 2013 pomáham e-shopom pri zvyšovaní ziskovosti, formou konzultácií, workshopov a tohto podcastu. Ak potrebuješ pomôcť s tvojim e-shopom, ozvi sa mi na [email protected] a dohodni si bezplatnú úvodnú konzultáciu.