Art Director`s Club vydáva unikátnu knihu. Ako píšu jej autori: „Nájdete v nej aj aj reklamy, ktoré sú naozaj príšerné." V prvom rade je to však prehľad tých najoceňovanejších reklám za tri desaťročia. Tie, ktoré v nej nájdete, získali Zlatý klinec alebo Grand Prix. O knihe nám prišli do podcastu Stratégií porozprávať za ADC Katka Králiková a Juraj Kováč. „Po roku a pol intenzívnej práce, zbieraní a točení rozhovorov, a hľadaním prác v hlbinách internetu, či agentúrnych zákutiach, sa nám to podarilo, a teším sa na krst tejto knihy na Zlatom klinci”,  hovorí za celú redakciu Katarína Králiková, členka prezídia ADC. V rozhovore sa dozviete, ako kniha vznikala, kto ju písal, že v nej nájdete rozhovory so všetkými Filipmi aj najvplyvnejšími klientmi a zástupcami mediálnych agentúr.

Knihu “Toto už bolo” si objednajte na stránke www.totouzbolo.sk , počet kusov je obmedzený a tak sa treba poponáhľať.