💡 V tomto rozhovore sme nahliadli do zákulisia zákazníckeho servisu v Packete, ktorý vedie Radka Laky – skúsená líderka, ktorá vedie tím o 30 ľudoch, ktorí mesačne spracujú spolu vyše 25 000 hovorov. 👩‍💻 Rozobrali sme, na akých pilieroch funguje zákaznícky servis v Packete, čo je kľúčové pri riadení tímu a aké vlastnosti musí mať človek, ktorý chce byť dlhodobo úspešný na pozícii operátora. Radka prezradila aj to, ako prebiehajú pohovory a onboarding, a prečo je dôležité, aby firmy investovali do rozvoja svojich ľudí.🤖 V rozhovore sme sa dostali aj k trendom – ako Packeta využíva voicebota a akú úlohu zohráva automatizácia a AI v budúcnosti zákazníckeho servisu. Na záver Radka pridala praktické tipy pre e-shopy, ktoré chceli zlepšiť svoju zákaznícku skúsenosť, a prezradila aj svoje inšpirácie – od kníh cez podcasty až po eventy, ktoré ju posúvajú ďalej.V rozhovore sa dozvieš:0:00 Úvod0:26 Aká bola tvoja profesijná cesta na pozíciu vedúcej oddelenia zákazníckeho servisu v Packete, lídrovi doručovania na Slovensku? Čo ťa na tejto práci najviac baví?4:23 Na akých pilieroch funguje oddelenie zákazníckeho servisu v Packete?7:26 Čo je kľúčové pri zákazníckom servise z pohľadu riadenia tímu?11:37 Aké vlastnosti a schopnosti by mal mať kvalitný operátor, aby vedel robiť túto prácu "kvalitne" a dlhodobo?13:13 Ako prebiehajú pohovory na pozíciu operátora v Packete?14:32 Ako prebieha onboarding nových operátorov v Packete?15:53 Patríte medzi prvé firmy na Slovensku, ktoré začali na zákazníckom servise využívať voicebota. Ako sa pozeráš na trend čo najviac procesov na zákazníckom servise riešiť pomocou automatizácie a AI?17:24 Prečo je pre firmy dôležité, aby oddelenie zákazníckeho servisu obsadili skutočne kvalitnými ľuďmi a investovali do ich kontinuálneho vzdelávania a zlepšovania ich komunikačných či mäkkých zručností?20:17 Čo by si poradila iným firmám alebo e-shopom, ak chcú zlepšiť svoj zákaznícky servis alebo zákaznícku skúsenosť?22:20 U ktorej firmy vnímaš, že má dobre vybudovanú zákaznícku linku?23:38 Ako sa vzdelaávaš? Vieš odporučiť knihu, podcast alebo event, ktorý ťa zaujal?👑 Ak ťa tento rozhovor zaujal, pridaj sa do komunity e-shopárov na https://www.eshopovykral.sk a čerpaj know-how pre dlhodobé zvýšenie ziskovosti tvojho e-shopu. 🚀Projekt Eshopový kráľ podporujú:BluewebCorlonezTatrapay+E-commerce SlovakiaSleduj nás na sociálnych sieťach:LinkedInInstagramTikTok----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Ja som Mišo Král a vo svete e-shopov som už viac ako 17 rokov. Od roku 2007 som budoval porovnávač cien Pricemania, ktorý už po 3 rokoch fungovania dosiahol 1 mil. návštev mesačne. Od roku 2013 pomáham e-shopom pri zvyšovaní ziskovosti, formou konzultácií, workshopov a tohto podcastu. Ak potrebuješ pomôcť s tvojim e-shopom, ozvi sa mi na [email protected] a dohodni si bezplatnú úvodnú konzultáciu.