/English follows/

SK: V tomto špeciáli som privítal Marka Hamilla, CEO Arcet Global. Spolupracuje s najlepšími CX odborníkmi na svete a organizuje tri prestížne CX súťaže na rozličných kontinentoch.

V tejto epizóde sa dozviete:

  • Aké CX tréningy a vzdelávania sú dnes v kurze a kto sú CX lídri.
  • Kedy je pre firmu vhodný čas sa prihlásiť do súťaže CX.
  • Či majú české a slovenské firmy šancu v takomto medzinárodnom porovnaní.
  • Prečo je užitočné a obohacujúce sa aj „len“ zúčastniť.
  • Ale aj to, čo odlišuje víťazov od ostatných.

Verím, že tento špeciál bude znova pre vás inšpiratívny a viacerí z vás sa do takejto súťaže (je to zadarmo) prihlásite. 

Rozhovor je vedený v anglickom jazyku.

———————————

EN: In this special, I had the privilege to host Mark Hamill, the CEO Arcet Global. He cooperates with the best CX around the globe and runs three CX awards on three continents. 

In this episode you will learn:

  • What CX trainings Arcet Global are popular.
  • When is the time to participate in a CX awards.
  • If Czech and Slovak companies have a solid position in these comparisons 
  • Why it is vital „just“ to participate.
  • But also, what makes the difference between a participant and a winner. 

Enjoy!