Vedúca marketingu Dana Kocianová: „Neuspokojím sa s tým, že ak dnes máme vypredané, zajtra už nemusí byť plno.“
Vďaka čiastočnému uvoľneniu protipandemických opatrení a zavedeniu covid semaforu pre kultúrne podujatia môže Štátna opera konečne otvoriť svoje brány a privítať divákov. Stojí však pred výzvou, ako znovu zmysluplne zaujať fanúšikov umenia a dosiahnuť takú divácku návštevnosť, aká bola pred pandémiou. O tejto neľahkej marketingovej úlohe, ale aj o tom, akú stratégiu má divadlo v blízkej i vzdialenejšej budúcnosti, sa Alžbeta Lukáčová rozpráva s vedúcou oddelenia marketingu Štátnej opery Danou Kocianovou.
V rozhovore sa venujú nielen témam ako sa „predáva“ vysoké umenie v menšom meste v centre Slovenska a ako sa časom zmenili obchodné a reklamné stratégie, ale aj o tom, na koho sa zameriavajú v súčasnosti, ako si vychovávajú nových operných divákov či o hľadaní a nachádzaní vzťahu k opere.
Hostka: Dana Kocianová – šéfka marketingu