Epizódy
#14 Daniel Hevier – „Štúrovci boli prví slovenskí raperi“
Väčšina z nás ho pozná už od detstva, pretože napísal množstvo kníh, básní a textov piesní, na ktorých sme vyrastali. Už počas…
Väčšina z nás ho pozná už od detstva, pretože napísal množstvo kníh, básní a textov piesní, na ktorých sme vyrastali. Už počas…
#13 Vlado Slivka – Ako využiť nevýhody a prekážky v prospech značky
Vlado Slivka patrí medzi najskúsenejších kreatívcov na Slovensku. Nasvedčuje tomu ocenenie Filip za mimoriadny prínos do slovenskej reklamy, ale aj…
Vlado Slivka patrí medzi najskúsenejších kreatívcov na Slovensku. Nasvedčuje tomu ocenenie Filip za mimoriadny prínos do slovenskej reklamy, ale aj…
#12 Gabriela Končitíková – Baťa a jeho marketing
Gabriela Končitíková je riaditeľkou Nadácie Tomáša Baťu a je nadšenou šíriteľkou jeho myšlienok. V tomto diely podcastu sme sa porozprávali…
Gabriela Končitíková je riaditeľkou Nadácie Tomáša Baťu a je nadšenou šíriteľkou jeho myšlienok. V tomto diely podcastu sme sa porozprávali…
#11 Michal Hazi Hazior – Art Director, multichannel dizajnér
Hazi je Art Director, ilustrátor a multichannel dizajnér. Baví ho práca na klientskej strane, lebo tak vie ovplyvniť aj samotný…
Hazi je Art Director, ilustrátor a multichannel dizajnér. Baví ho práca na klientskej strane, lebo tak vie ovplyvniť aj samotný…
#10 Dodo Dobrík – Ako môže grafický dizajn pomôcť Ukrajine?
Dodo je grafický dizajnér. Mnohí ho poznajú ako autora obálok kníh, či motion dizajnéra. Pohybuje sa však aj v startupovej…
Dodo je grafický dizajnér. Mnohí ho poznajú ako autora obálok kníh, či motion dizajnéra. Pohybuje sa však aj v startupovej…
#9 Michael Krivička – Slovák žijúci v New Yorku hovorí o tom, ako robí najsledovanejšie videá na svete
Už vyše 12 rokov vyrába virálne videá za státisíce eur. S videom promujúcim Kruh nazbieral 200 miliónov videní, pre Netflix vytvoril…
Už vyše 12 rokov vyrába virálne videá za státisíce eur. S videom promujúcim Kruh nazbieral 200 miliónov videní, pre Netflix vytvoril…
#8 Tomáš Nagy – O tom, ako sa dnes hľadajú ľudia a ako sa hľadá práca hovorí Tomáš Nagy z Pretlaku
Viete, že job portál Pretlak založili traja Tomášovia? Jedného z nich, writera a copywritera Tomáša Nagya, sme vyspovedali o tom, ako…
Viete, že job portál Pretlak založili traja Tomášovia? Jedného z nich, writera a copywritera Tomáša Nagya, sme vyspovedali o tom, ako…
#7 Andrej Csino – Creative & strategy director, co-owner v CORE4 Advertising, brand advisor v uba.sk, moderátor a spisovateľ
V novom Brandstormingu vás bude svojím rozprávačským umením baviť Andrej Csino. S Andrejom prišla aj rozprava o písaní, kultúre a dokonca…
V novom Brandstormingu vás bude svojím rozprávačským umením baviť Andrej Csino. S Andrejom prišla aj rozprava o písaní, kultúre a dokonca…
#6 Róbert Slovák – Kreatívny riaditeľ agentúry Slovak & Friends, člen arbitrážnej komisie Rady pre reklamu
V novom dieli podcastu nám Róbert Slovák, majiteľ agentúry Slovak & Friends, povedal, čo-to o etike v reklame, aj o…
V novom dieli podcastu nám Róbert Slovák, majiteľ agentúry Slovak & Friends, povedal, čo-to o etike v reklame, aj o…
BRANDSTORMING - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Juraj Šútovec. Inšpiratívne rozhovory o marketingovej komunikácii s Jurajom Šútovcom a jeho hosťom.
BRANDSTORMING je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Michal Truban Podcast, Inteligentné Investovanie, LinkedIn kolotočári, Index.