Indie videohry. Ťažko zprofanovaná téma ktorá si bez pochýb zaslúži našu pozornosť a čas. Debata ôsmeho podcastu začala v online svete pod fejsbukovým postom a tak sme sa rozhodli zainteresovaných hráčikov pozvať aj k nám do štúdia. Hostia ale niesú žiadni stokári z ulice ale práve úspešní, slovenskí indie developeri, ktorí nám prišli porozprávať o úskaliach nezávislého herného developmentu. Lukáš Sedlák je programátor a zároveň vedúcko herného štúdia Volcanicc ktorí tento rok pleskli von svoj roguelike twinstick shooter Hellmut: Badass from hell. Oproti nemu sa k nám posadil aj Tibor Repta z Fatbot Games ktorí majú za sebou zasa release hry Vaporum, krokovacieho dungeon crawlera zasadeného do steampunkoveho sveta ako z mokrého sna Kena Levina. Obidvaja pochádzajú z divokého západu slovenskej videohernej scény, ich hry sú niche nichu už v aj tak mega presaturovanom trhu a prišli vám porozprávať na čo si dávať pozor, ako postupovať pri produkcii hry a samozrejme aj tak všeobecne čo ich baví a čo majú radi.
powered by