Ako zákazníci podvedome uvažujú o hodnote produktu? V tejto epizóde podcastu Marketingový Kanál si povieme o unikátnej hodnote, teda tretej časti biznis modelu udržateľnej značky.
Porozprávam o podvedomom vnímaní produktu pri nákupnom rozhodovaní a procese. Vysvetlím, čo je hodnotová inovácia a ukážem jej diagram.
Dám vám do rúk nástroj, ako zlepšiť teda inovovať produkt a jeho hodnotu v očiach zákazníka v podobe matice hodnotovej inovácie. Zároveň poskytnem aj 6-krokový návod ako tento nástroj používať.
KAPITOLY EPIZÓDY
0:00 Intro
0:22 Úvod do témy
2:56 Zvučka
3:26 Podvedomé vnímanie hodnoty produktu
6:31 Znalosť: Čo je hodnotová inovácia?
10:12 Diagram: Hodnotová inovácia
12:44 Nástroj: Matica hodnotovej inovácie
14:15 Návod: Ako vytvoriť hodnotovú inováciu?
17:10 Záverečné úvahy
🃏 Povedzte mi ČO a ja vám poviem AKO a PREČO. Ak s vami rezonuje niečo z môjho podcastu, poďme sa porozprávať o možnostiach zdokonalenia zákazníckej skúsenosti. Dohodnite si so mnou 1:1 konzultáciu na https://calendly.com/lukas-franko/
NOVÁ EPIZÓDA KAŽDÚ STREDU
🎬 YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCYixXp6mqBsuaThdGRHQXSA
🎧 Apple: https://podcasts.apple.com/us/podcast/marketingový-kanál/id1593068138
🎙 Spotify: https://open.spotify.com/show/7cZ3BThh3lCAlK2u9M1cD7
📢 RSS: https://marketingovykanal.podbean.com
OBSAH NA SOCIÁLNYCH SIEŤACH
👍 Facebook: https://www.facebook.com/marketingovykanal/
📷 Instagram: https://www.instagram.com/marketingovykanal/
👤 LinkedIn: https://www.linkedin.com/showcase/marketingovy-kanal
👤 LinkedIn (Lukáš Franko): https://www.linkedin.com/in/lukas-franko/
▶️ YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCYixXp6mqBsuaThdGRHQXSA
🃏 Ak máte otázku, napíšte mi na [email protected] alebo kliknite na web https://www.marketingovykanal.sk
#cestazakaznika #zakaznickypixel #biznismodel #udrzatelnaznacka #marketing #marketingovypodcast #podnikanie #dizajnovemyslenie #marketingovykanal #marketingovastrategia #marketingovyplan #hodnotovainovacia #spokojnyzakaznik #zakaznickaskusenost #customerexperience