Ako zákazníci podvedome uvažujú o hodnote produktu? V tejto epizóde podcastu Marketingový Kanál si povieme o unikátnej hodnote, teda tretej časti biznis modelu udržateľnej značky. 

 

Porozprávam o podvedomom vnímaní produktu pri nákupnom rozhodovaní a procese. Vysvetlím, čo je hodnotová inovácia a ukážem jej diagram.  

 

Dám vám do rúk nástroj, ako zlepšiť teda inovovať produkt a jeho hodnotu v očiach zákazníka v podobe matice hodnotovej inovácie. Zároveň poskytnem aj 6-krokový návod ako tento nástroj používať. 

 

KAPITOLY EPIZÓDY

0:00 Intro

0:22 Úvod do témy 

2:56 Zvučka

3:26 Podvedomé vnímanie hodnoty produktu

6:31 Znalosť: Čo je hodnotová inovácia?

10:12 Diagram: Hodnotová inovácia

12:44 Nástroj: Matica hodnotovej inovácie

14:15 Návod: Ako vytvoriť hodnotovú inováciu?

17:10 Záverečné úvahy

 

🃏 Povedzte mi ČO a ja vám poviem AKO a PREČO. Ak s vami rezonuje niečo z môjho podcastu, poďme sa porozprávať o možnostiach zdokonalenia zákazníckej skúsenosti. Dohodnite si so mnou 1:1 konzultáciu na https://calendly.com/lukas-franko/ 

 

NOVÁ EPIZÓDA KAŽDÚ STREDU

🎬 YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCYixXp6mqBsuaThdGRHQXSA

🎧 Apple: https://podcasts.apple.com/us/podcast/marketingový-kanál/id1593068138 

🎙 Spotify: https://open.spotify.com/show/7cZ3BThh3lCAlK2u9M1cD7 

🎵 Google: https://podcasts.google.com/feed/aHR0cHM6Ly9mZWVkLnBvZGJlYW4uY29tL21hcmtldGluZ292eWthbmFsL2ZlZWQueG1s 

📢 RSS: https://marketingovykanal.podbean.com 

 

OBSAH NA SOCIÁLNYCH SIEŤACH

👍 Facebook: https://www.facebook.com/marketingovykanal/ 

📷 Instagram: https://www.instagram.com/marketingovykanal/ 

👤 LinkedIn: https://www.linkedin.com/showcase/marketingovy-kanal 

👤 LinkedIn (Lukáš Franko): https://www.linkedin.com/in/lukas-franko/ 

▶️ YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCYixXp6mqBsuaThdGRHQXSA

 

🃏 Ak máte otázku, napíšte mi na [email protected] alebo kliknite na web https://www.marketingovykanal.sk 

 

#cestazakaznika #zakaznickypixel #biznismodel #udrzatelnaznacka #marketing #marketingovypodcast #podnikanie #dizajnovemyslenie #marketingovykanal #marketingovastrategia #marketingovyplan #hodnotovainovacia #spokojnyzakaznik #zakaznickaskusenost #customerexperience