Ako zlepšiť zákaznícku skúsenosť? Dám vám 3 tipy, ako na to a pridám jeden bonusový pre gastro segment. Ukážem reálne dizajnovanie biznis modelu udržateľnej značky.
🃏 V epizóde si ukážeme proces dizajnovania cesty zákazníka na prípadovke Kaviarne. Preberieme 2. časť biznis modelu udržateľnej značky “Produkty a Služby”. Dávam vám 3 tipy – ako konkrétne postupovať, ak chcete zlepšiť zákaznícku skúsenosť s vašimi produktmi, alebo službami. A dotknem sa aj aktuálnej situácie v gastre – poviem bonusový tip pre tento segment.
KAPITOLY EPIZÓDY
00:14 Timeline epizódy
01:11 Úvod do témy
02:17 Zvučka
02:48 Dizajnovanie biznis modelu
09:28 Tip č.1
11:30 Ukážka tipu č.1 v biznis modeli
12:14 Tip č.2
13:14 Ukážka tipu č.2 v biznis modeli
14:29 Tip č.3
17:03 Ukážka tipu č.3 v biznis modeli
19:26 Úprava procesu a inovácia
20:33 Bonusový tip pre gastro segment
24:15 Zhrnutie
25:36 Výzva
NOVÁ EPIZÓDA KAŽDÚ STREDU
🎬 YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCYixXp6mqBsuaThdGRHQXSA
🎧 Apple: https://podcasts.apple.com/us/podcast/marketingový-kanál/id1593068138
🎙 Spotify: https://open.spotify.com/show/7cZ3BThh3lCAlK2u9M1cD7
📢 RSS: https://marketingovykanal.podbean.com
OBSAH NA SOCIÁLNYCH SIEŤACH
👍 Facebook: https://www.facebook.com/marketingovykanal/
📷 Instagram: https://www.instagram.com/marketingovykanal/
👤 LinkedIn: https://www.linkedin.com/showcase/marketingovy-kanal
👤 LinkedIn (Lukáš Franko): https://www.linkedin.com/in/lukas-franko/
▶️ YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCYixXp6mqBsuaThdGRHQXSA
🃏Ak máte otázku, napíšte mi na [email protected] alebo kliknite na web https://www.marketingovykanal.sk