Ako zlepšiť zákaznícku skúsenosť? Dám vám 3 tipy, ako na to a pridám jeden bonusový pre gastro segment. Ukážem reálne dizajnovanie biznis modelu udržateľnej značky.

 

🃏 V epizóde si ukážeme proces dizajnovania cesty zákazníka na prípadovke Kaviarne. Preberieme 2. časť biznis modelu udržateľnej značky “Produkty a Služby”. Dávam vám 3 tipy – ako konkrétne postupovať, ak chcete zlepšiť zákaznícku skúsenosť s vašimi produktmi, alebo službami. A dotknem sa aj aktuálnej situácie v gastre – poviem bonusový tip pre tento segment. 

 

KAPITOLY EPIZÓDY

00:14 Timeline epizódy

01:11 Úvod do témy

02:17 Zvučka

02:48 Dizajnovanie biznis modelu

09:28 Tip č.1

11:30 Ukážka tipu č.1 v biznis modeli

12:14 Tip č.2

13:14 Ukážka tipu č.2 v biznis modeli

14:29 Tip č.3

17:03 Ukážka tipu č.3 v biznis modeli

19:26 Úprava procesu a inovácia

20:33 Bonusový tip pre gastro segment

24:15 Zhrnutie

25:36 Výzva

 

NOVÁ EPIZÓDA KAŽDÚ STREDU

🎬 YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCYixXp6mqBsuaThdGRHQXSA

🎧 Apple: https://podcasts.apple.com/us/podcast/marketingový-kanál/id1593068138 

🎙 Spotify: https://open.spotify.com/show/7cZ3BThh3lCAlK2u9M1cD7 

🎵 Google: https://podcasts.google.com/feed/aHR0cHM6Ly9mZWVkLnBvZGJlYW4uY29tL21hcmtldGluZ292eWthbmFsL2ZlZWQueG1s 

📢 RSS: https://marketingovykanal.podbean.com 

 

OBSAH NA SOCIÁLNYCH SIEŤACH

👍 Facebook: https://www.facebook.com/marketingovykanal/ 

📷 Instagram: https://www.instagram.com/marketingovykanal/ 

👤 LinkedIn: https://www.linkedin.com/showcase/marketingovy-kanal 

👤 LinkedIn (Lukáš Franko): https://www.linkedin.com/in/lukas-franko/ 

▶️ YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCYixXp6mqBsuaThdGRHQXSA

🃏Ak máte otázku, napíšte mi na [email protected] alebo kliknite na web https://www.marketingovykanal.sk