Aké prínosy a benefity má zodpovedná komunikácia značky pre spoločnosť? Má spoločensky zodpovedná komunikácia význam pre slovenské firmy? Chceš vedieť, aké najčastejšie prešľapy v komunikácii na Slovensku robíme? Ako vybrať vhodné kanály na komunikáciu alebo edukáciu potencionálnych zákazníkov?
To všetko sa dozvieš v našej poradni Marketingové digiTALKy!
Naším hosťom je Róbert Slovák, ktorý založil a vedie agentúru Slovák a jeho priatelia.
Róbert sa reklame a komunikácii venuje viac ako 20 rokov. Bol prezidentom Art Directors Clubu a Klubu reklamných agentúr Slovenska. Aktuálne je členom Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu a spoluzakladateľom združenia Ľudia z marketingu. Založil agentúru Róbert Slovák a jeho priatelia, ktorá sa zameriava na spoločensky zodpovedné projekty a ich komunikáciu.
Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu: https://digitalnauniverzita.sk/