Počúva podcasty už naozaj celé Slovensko? Aké cieľové skupiny vieš vďaka reklame v podcastoch osloviť? Čo musí obsahovať pútavá reklama, aby ju poslucháč nepreskočil? Aké témy zaujímajú ľudí najviac a aký potenciál majú podcasty pre značky?

To všetko sa dozvieš už v našej poradni Marketingové digiTALKy!

Naším hosťom je Martin Fenčák, ktorý je spoluzakladateľom produkčnej firmy ZAPO – Zábava v podcastoch.

Martin po 18 rokoch odišiel z Rádia Expres, kde pôsobil na pozícii programového riaditeľa. V lete 2020 založil ZAPO s kamarátom Palom. Dnes majú vo svojom portfóliu 23 podcastov a viac ako 15 miliónov vypočutí. Medzi ich podcastami môžeme nájsť: Boris a Brambor, Jauuu, PS to bolelo, Vražedné Psyché či Doktor Má Filipa.

Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu: https://digitalnauniverzita.sk/