Ako sa tvorí virálny obsah? Sú miliónové pozretia nevyhnutné pre úspech? Na tieto otázky mi podrobne odpovedal Gábor Boros – spoluzakladateľ a CEO Refresheru.
Od študentského projektu až k portálu s multimiliónovou návštevnosťou – toto je príbeh Refresheru. O tom ale Gábor dával interview už ako 23-ročný. Čo sa ešte okrem Gáborovho účesu za 7 rokov zmenilo?
Silnou stránkou Refresheru bola od samého začiatku technologická zručnosť zakladateľov. Pre mňa bolo zaujímavé zistiť, že Gábor sa na ňu pozerá ako na výhodu a nevýhodu zároveň. K jednoznačným konkurenčným výhodám radí firemnú kultúru a hodnoty firmy.
Pri odporúčaných knihách spomenul Gábor filozofický titul s názvom 4000 týždňov. Otvoril tým Pandorinu skrinku, a tak sme sa namiesto otázky o zmysle života bavili na záver o smrti. Užívajte.
—————————————————————————
Nástroje a materiály, ktoré odporúča Gábor Boros:
Knihy:
4000 týždňov, Oliver Burkeman
Psychológia peňazí, Morgan Housel
High Output Management, Andrew S. Grove
Podcasty:
Business Wars, Wondery
This Week in Startups, Jason Calacanis
American Innovations, Wondery
—————————————————————————
Podcast si môžete vypočuť na YouTube:
https://www.youtube.com/c/MisoTruban/
—————————————————————————
● Najlepšie z podcastu na Instagrame ●
https://www.instagram.com/truban.podcast/
● Truban.sk ●
https://bit.ly/3r1vYQJ
● Instagram ●
https://www.instagram.com/truban/
●Facebook ●
https://www.facebook.com/miso.truban
● LinkedIn ●
https://sk.linkedin.com/in/truban
—————————————————————————