Ako sa tvorí virálny obsah? Sú miliónové pozretia nevyhnutné pre úspech? Na tieto otázky mi podrobne odpovedal Gábor Boros – spoluzakladateľ a CEO Refresheru.

Od študentského projektu až k portálu s multimiliónovou návštevnosťou – toto je príbeh Refresheru. O tom ale Gábor dával interview už ako 23-ročný. Čo sa ešte okrem Gáborovho účesu za 7 rokov zmenilo?

Silnou stránkou Refresheru bola od samého začiatku technologická zručnosť zakladateľov. Pre mňa bolo zaujímavé zistiť, že Gábor sa na ňu pozerá ako na výhodu a nevýhodu zároveň. K jednoznačným konkurenčným výhodám radí firemnú kultúru a hodnoty firmy.

Pri odporúčaných knihách spomenul Gábor filozofický titul s názvom 4000 týždňov. Otvoril tým Pandorinu skrinku, a tak sme sa namiesto otázky o zmysle života bavili na záver o smrti. Užívajte.

—————————————————————————

Nástroje a materiály, ktoré odporúča Gábor Boros:

Knihy:

4000 týždňov, Oliver Burkeman

Psychológia peňazí, Morgan Housel

High Output Management, Andrew S. Grove 

Podcasty:

 

Business Wars, Wondery

This Week in Startups, Jason Calacanis

American Innovations, Wondery

—————————————————————————

Podcast si môžete vypočuť na YouTube:

https://www.youtube.com/c/MisoTruban/

—————————————————————————

● Najlepšie z podcastu na Instagrame ●

https://www.instagram.com/truban.podcast/

● Truban.sk ●

https://bit.ly/3r1vYQJ 

● Instagram ●

https://www.instagram.com/truban/

●Facebook ●

https://www.facebook.com/miso.truban

● LinkedIn ●

https://sk.linkedin.com/in/truban

—————————————————————————