Prečo hraje morálka a filozofia značky dôležitú rolu? Čo pre vás znamená morálka? Ako súvisí morálka s cestou zákazníka?
V epizóde premýšľam o filozofii značky. Mojou úlohou je ponúknuť iný uhol pohľadu a otázkami vás nasmerovať k vlastnej úvahe.
🟡 Rezervácia knihy Zákaznícky Pixel na https://www.marketingovykanal.sk/#formular
Zákaznícky Pixel® je názov knihy, ale i hybridná a modulová služba, ktorá sprevádza podnikateľov procesom mapovania a dizajnovania cesty zákazníka.
💬 Počas 45 min. konzultácie sa porozprávame o ceste zákazníka (cjm) a možnostiach zlepšovania zákazníckej skúsenosti (cx,ux,px). Termín a čas si môžete vybrať na https://calendly.com/lukas-franko/
📨 Ak máte otázku, napíšte mi na [email protected]. Ďalšie info na webe https://www.marketingovykanal.sk
VYPOČUJTE SI PODCAST NA PLATFORMÁCH
🎬 YouTube: https://bit.ly/YT-MarketingovyKanal
🎧 Apple: https://apple.co/3zbt8dK
🎙 Spotify: https://spoti.fi/344KqOh
🎵 Google: https://bit.ly/GPODCAST-MarketingovyKanal
SLEDUJTE MARKETINGOVÝ KANÁL
👍 Facebook: https://www.facebook.com/marketingovykanal/
📷 Instagram: https://www.instagram.com/marketingovykanal/
👤 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/marketingovykanal/
▶️ YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCYixXp6mqBsuaThdGRHQXSA
KAPITOLY EPIZÓDY
0:00 Úvod
1:53 O morálke
10:32 Prerámovanie
13:52 Výzva 59/50/22
14:14 Prvý krok
14:46 Ďalšie kroky
#podcast #marketingovykanal #moralka #filozofiaznacky #hodnoty #zakaznickypixel #cestazakaznika #zakaznickaskusenost #spokojnyzakaznik #customerexperience #customerjourney #cx #ux #cjm
Podcast Marketingový Kanál: Definujte filozofiu značky | Marketing vs. Ego | ep.59 – https://youtu.be/3YHkoalBQqk