Prečo hraje morálka a filozofia značky dôležitú rolu? Čo pre vás znamená morálka? Ako súvisí morálka s cestou zákazníka? 

 

V epizóde premýšľam o filozofii značky. Mojou úlohou je ponúknuť iný uhol pohľadu a otázkami vás nasmerovať k vlastnej úvahe.

 

🟡 Rezervácia knihy Zákaznícky Pixel na https://www.marketingovykanal.sk/#formular 

Zákaznícky Pixel® je názov knihy, ale i hybridná a modulová služba, ktorá sprevádza podnikateľov procesom mapovania a dizajnovania cesty zákazníka.

 

💬 Počas 45 min. konzultácie sa porozprávame o ceste zákazníka (cjm) a možnostiach zlepšovania zákazníckej skúsenosti (cx,ux,px). Termín a čas si môžete vybrať na https://calendly.com/lukas-franko/ 

 

📨 Ak máte otázku, napíšte mi na [email protected]. Ďalšie info na webe https://www.marketingovykanal.sk 

 

VYPOČUJTE SI PODCAST NA PLATFORMÁCH

🎬 YouTube: https://bit.ly/YT-MarketingovyKanal

🎧 Apple: https://apple.co/3zbt8dK

🎙 Spotify: https://spoti.fi/344KqOh 

🎵 Google: https://bit.ly/GPODCAST-MarketingovyKanal

 

SLEDUJTE MARKETINGOVÝ KANÁL

👍 Facebook: https://www.facebook.com/marketingovykanal/ 

📷 Instagram: https://www.instagram.com/marketingovykanal/ 

👤 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/marketingovykanal/ 

▶️ YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCYixXp6mqBsuaThdGRHQXSA

 

KAPITOLY EPIZÓDY

0:00 Úvod

1:53 O morálke

10:32 Prerámovanie

13:52 Výzva 59/50/22

14:14 Prvý krok

14:46 Ďalšie kroky

 

#podcast #marketingovykanal #moralka #filozofiaznacky #hodnoty #zakaznickypixel #cestazakaznika #zakaznickaskusenost #spokojnyzakaznik #customerexperience #customerjourney #cx #ux #cjm

Podcast Marketingový Kanál: Definujte filozofiu značky | Marketing vs. Ego | ep.59 – https://youtu.be/3YHkoalBQqk