viac informácií: https://www.levosphere.sk/
Katarína Šimková je spoluzakladateľkou a výkonnou riaditeľkou firmy Deal Factory, ktorá sa zameriava na prenajímanie obchodných zástupcov, a tak pomáha svojim klientom rásť. V podcaste odhaľujeme, o čom je samotné obchodovanie a prečo je dobré mať v tíme vzdelaného (externého) obchodného zástupcu.
V podcaste sa dozviete:
- čo je kľúčové pri odvozdávaní know-how obchodným zástupcom
- čo je najväčšou chybou v procese obchodovania
- ako sa obchodníci vyrovnávajú s odmietaním
- tipy na lepšie zvládanie námieok
- výhody externých obchodných zástupcov
- súčasné trendy v obchode
- čo znamená pojem spin-off
Katarína prezrádza, ako v spoločnosti pristupujú ku vzdelávaniu obchodných zástupcov a taktiež hovorí o procese, akým prebieha samotné obchodovanie. Otvorene vysvetľuje, prečo je obrovskou chybou, ak obchodník spĺňa ciele intuitívne. Prečo je to chybou nám Katarína prezrádza v podcaste. Rovnako nám v ňom predstavuje aj kľúčové prvky úspechu procesu obchodovania.
Na záver nám Katarína hovorí o tom, že marketing je gro úspechu a ona sama neustále stretáva veľa klientov, ktorí neinvestujú do marketingu vôbec. V súvislosti s marketingom nám odporúča: “Minimálne 10% tržieb by sa malo dávať do marketingu. Je to minimum, čo je dobré investovať na to, aby firmy rástli a udržali si zákazníkov. Pamätajte, že dnešné výsledky sú výsledkami predošlých marketingových kampaní.”