Viac informácií: https://www.levosphere.sk/
Michal Feik je riaditeľom odboru komunikácie pre Bratislavský samosprávny kraj a v podcaste nám odkrýva tajomstvá marketingu inštitúcií vo verejnej správe. Možno budete prekvapení, koľko rozdielnosti je medzi marketingom vo verejnom sektore a v komerčnom marketingu.
V podcaste sa dozviete:
- prečo musí mať aj inštitúcia vo verejnej správe stanovené komunikačné ciele
- aké ciele majú stanovené vo svojej marketingovej stratégii
- aké komunikačné kanály (ne)využívajú pre svoju komunikáciu a prečo
- aké sú rozdiely medzi komerčným marketingom a marketingom inštitúcií vo verejnej správe
- ktoré inštitúcie patria pod správu Bratislavského samosprávneho kraja
- a či sa dá Bratislavský samosprávny kraj nazvať značkou
Všetky subjetky potrebujú marketing a samosprávy nie sú výnimkou. Ako však prebieha komunikácia zo strany samospráv, ktorých cieľom nie je predaj? Michal v podcaste prezrádza, ako funguje komunikácia v inštitúcii vo verejnej správe a ako prekonávajú prekážky a nástrahy, s ktorými sa pri marketingu potýkajú aj iné samosprávy. Odpovedá nám aj na otázku či sa Bratislavský samosprávny kraj dá považovať za značku.
Michal nám na záver v súvislosti s marketingom odporúča: “Vyjdite zo svojej bubliny.” Pokiaľ sa chcete dozvedieť, čo sa za tým ukrýva, vypočujte si náš podcast.