Erik Richnák je skúsený manažér, ktorý v súčasnosti pôsobí ako CEO slovenského Zľavomatu. V tejto časti magazínu Ecommerce Bridge nám porozprával, ako sa firme darí, čo je ich tajomstvo úspechu a aké majú plány do budúcnosti.
V rozhovore sa dozviete:
- 02:00 Prečo sa Zľavomat ešte nepremenoval?
- 04:35 Na ktoré produktové segmenty sa Zľavomat najviac zameriava?
- 07:59 Koľko klientov a ponúk získavajú cez aktívny sales a koľko organicky?
- 10:34 Prečo predaj fyzických produktov predstavuje iba nízke percento?
- 14:15 Čo priniesla spolupráca s cestovnou agentúrou Secret Escapes?
- 20:40 Ako sa stal Erik šéfom slovenského Zľavomatu?
- 23:29 Existuje v tomto zľavovom biznise veľká konkurencia?
- 29:07 Venuje sa Zľavomat aj offlineovým aktivitám?
- 31:56 Akým spôsobom pristupuje firma k marketingovým kampaniam?
- 34:53 Čo Zľavomat najviac odlišuje od konkurencie?
- 38:39 Kde by mohol byť Zľavomat o 5 a kde o 10 rokov?