Erik Richnák je skúsený manažér, ktorý v súčasnosti pôsobí ako CEO slovenského Zľavomatu. V tejto časti magazínu Ecommerce Bridge nám porozprával, ako sa firme darí, čo je ich tajomstvo úspechu a aké majú plány do budúcnosti.

V rozhovore sa dozviete:

  • 02:00 Prečo sa Zľavomat ešte nepremenoval?
  • 04:35 Na ktoré produktové segmenty sa Zľavomat najviac zameriava?
  • 07:59 Koľko klientov a ponúk získavajú cez aktívny sales a koľko organicky?
  • 10:34 Prečo predaj fyzických produktov predstavuje iba nízke percento?
  • 14:15 Čo priniesla spolupráca s cestovnou agentúrou Secret Escapes?
  • 20:40 Ako sa stal Erik šéfom slovenského Zľavomatu?
  • 23:29 Existuje v tomto zľavovom biznise veľká konkurencia?
  • 29:07 Venuje sa Zľavomat aj offlineovým aktivitám?
  • 31:56 Akým spôsobom pristupuje firma k marketingovým kampaniam?
  • 34:53 Čo Zľavomat najviac odlišuje od konkurencie?
  • 38:39 Kde by mohol byť Zľavomat o 5 a kde o 10 rokov?