Viac informácií: ⁠⁠⁠https://www.levosphere.sk/ 

Monika Kľusková, marketingová riaditeľka spoločnosti Muziker, nám v podcaste odkrýva príbeh postupného rebrandingu ich spoločnosti. Ako sa im na ceste k novej značke s rozšíreným portfóliom darilo a bol rebranding naozaj nevyhnutný? Dozviete sa v podcaste.

V podcaste sa tiež dozviete:

  • prečo došlo k veľkokapacitnému rozširovaniu portfólia
  • čo všetko predchádzalo rebrandingu značky Muziker
  • ako prebiehal samotný rebranding značky
  • či existuje správna cesta k rebrandingu
  • na čo sa značka Muziker zameriava po rebrandingu
  • a ako by sa to dalo urobiť podľa Moniky ešte lepšie

Muziker sa stal expertom na voľnočasové aktivity, ako však tento fakt prijali zákazníci, keď názov ostal rovnaký? Ako sa vysporiadali s tým, že názov neustále indikuje v očiach zákazníkov hudobniny? Rebranding je beh na dlhú trať, no je nevyhnutné vedieť, kam bežíte.

Na záver nám Monika v súvislosti s marketingom hovorí, že brandová stratégia je základným pilierom komunikácie. Na slabých základoch ťažko postavíte niečo stabilné a trvácne, preto je potrebné jej venovať čas a priestor.