Viac informácií: https://www.levosphere.sk/
Monika Kľusková, marketingová riaditeľka spoločnosti Muziker, nám v podcaste odkrýva príbeh postupného rebrandingu ich spoločnosti. Ako sa im na ceste k novej značke s rozšíreným portfóliom darilo a bol rebranding naozaj nevyhnutný? Dozviete sa v podcaste.
V podcaste sa tiež dozviete:
- prečo došlo k veľkokapacitnému rozširovaniu portfólia
- čo všetko predchádzalo rebrandingu značky Muziker
- ako prebiehal samotný rebranding značky
- či existuje správna cesta k rebrandingu
- na čo sa značka Muziker zameriava po rebrandingu
- a ako by sa to dalo urobiť podľa Moniky ešte lepšie
Muziker sa stal expertom na voľnočasové aktivity, ako však tento fakt prijali zákazníci, keď názov ostal rovnaký? Ako sa vysporiadali s tým, že názov neustále indikuje v očiach zákazníkov hudobniny? Rebranding je beh na dlhú trať, no je nevyhnutné vedieť, kam bežíte.
Na záver nám Monika v súvislosti s marketingom hovorí, že brandová stratégia je základným pilierom komunikácie. Na slabých základoch ťažko postavíte niečo stabilné a trvácne, preto je potrebné jej venovať čas a priestor.