Ako byť dobrým klientom

Ako byť dobrým klientom

Táto epizóda je pre každého, kto niekedy rozmýšľal, že nadviaže spoluprácu alebo aktuálne spolupracuje s fitness trénerom – či už osobným alebo online. Častokrát počúvame o tom, ako nájsť dobrého trénera, no málokedy sa rozoberá to, aké kvality a návyky si musí pestovať klient, aby dosiahol výsledky. A presne tomu sme  sa v dnešnej epizóde venovali.

Dozvieš sa prečo je komunikácia a úprimnosť nevyhnutná a že očakávania nemusí mať iba klient. Spomenieme tiež zopár reálnych príhod z našej praxe, ktoré nás posunuli ako coachov o kúsok ďalej.

Či si tréner, klient alebo si len niekedy uvažoval nad tým, aké by to bolo niekomu sa zveriť do rúk, vypočuj si tento diel a nazri za oponu toho, čo obnáša takáto spolupráca.

Time stamps:
 
02:01 – “Zlá“ skúsenosť s klientom
06:50 – Buď pripravený robiť to, čo treba
09:40 – Reálne a jasné očakávania
16:03 – Otvorený iným názorom
26:21 – Dôležitosť informácií a komunikácie
32:30 – Pýtať sa, pýtať sa, pýtať sa
36:35 – Ozvi sa, ak nie si spokojný
48:02 – Skúsenosti klienta s coachingom

Varovanie: Epizóda obsahuje afektovaný prejav, náhodné anglické slová a plytký humor. Jej obsah slúži čisto pre informačné účely a nenahrádza lekárske rady a rady zdravotníka.

Akékoľvek otázky či pripomienky smerujte na:

[email protected]

Instagram:

@coachshimon

@jakub_bucko