Až štvrtina Slovenska nedôveruje médiám. Čo sa s tým dá robiť? Gabriel Tóth je zakladateľom PR agentúry New Schoool Communications a radí značkám, ako zlepšiť svoju reputáciu. Čo by poradil médiám a novinárom? "Médiá na Slovensku fungujú relatívne dobre, vo všeobecnosti komunikujú na dobrej úrovni či už pri politických veciach alebo o kríze, ktorá je spojená s vojnou na Ukrajine. Plnia si túto úlohu dobre, neustále prinášajú témy a informujú čitateľov, majú zaujímavé formáty a prichádzajú s novinkami. Jedným z vysvetlení prečo zlyhávajú je, že časť politikov si z médií robí terč, u svojich voličov vedome znižujú dôveryhodnosť médií a darí sa im to," hovorí v podcaste Stratégií OK 360 °.  Čo je dnešnou úlohou experta na PR? Čo mu vychádza ako ideálne vo vzťahu ku klientom? A ako sa darí jeho projektu Elfovia, ktorí bojujú s dezinformáciami?