Predstavte si, že pijtete pivo na pláži a teraz si predstavte, že pijete pivo v dublinskej krčme. S najväčšou pravdepodobnosťou ste si predstavili dve rôzne pivá. Je to z toho dôvodu, že určité značky vám napadnú iba v určitých momentoch. A práve to úzko súvisí s mentálnou dostupnosťou. Viac o tom, ako ju vybudovať a na aké otázky by ste si mali odpovedať, keď sa chcete dostať do myslí zákazníkov sa dozviete v tejto časti.

Podcast vzniká v spolupráci s portálom ⁠skpodcasty.sk⁠ a moderuje ho Andrea Liszkai. 

Ak sa chcete dozvedieť rôzne zaujímavosti zo sveta značiek, sledujte Marketingovú päťminútovku na Instagrame či TikToku: ⁠https://www.instagram.com/marketingova_patminutovka/⁠ ⁠https://www.tiktok.com/@marketingovapatminutovka⁠