Keď začnete na niečom pracovať a po chvíli to necháte tak a presuniete sa k niečomu inému, vaše myšlienky sa budú k nedokončenej práci stále vracať. Znie to zvláštne, no táto neukončená úloha má stále pre náš mozog veľký význam, aj keď sme sa už presunuli niekam ďalej. Tento psychologický fenomén má svoje pomenovanie a dokonca aj využitie v marketingu. Viac si o tom môžete vypočuť v tejto časti.

Podcast vzniká v spolupráci s portálom ⁠skpodcasty.sk⁠ a moderuje ho Andrea Liszkai. 

Ak sa chcete dozvedieť rôzne zaujímavosti zo sveta značiek, sledujte Marketingovú päťminútovku na Instagrame či TikToku: ⁠https://www.instagram.com/marketingova_patminutovka/⁠ ⁠https://www.tiktok.com/@marketingovapatminutovka⁠