Miroslav Ecker umeleckým menom DJ EKG je jedným z najznámejších DJ-ov na Slovensku. Miroslav síce marketing neštudoval, no veľmi prirodzene si uvedomoval jeho potrebu pri budovaní svojej osobne značky. To mu pomohlo vybudovať si svoju pozíciu na hudobnej scéne. V podcaste nám prezrádza, ako sa mu podarilo z detského sna vytvoriť realitu úspešného umelca.
V podcaste sa tiež dozviete:
- ako si DJ EKG vybudoval svoju osobnú značku
- v čom pomohol značke marketing a budovanie brandu
- ako zavážila na ceste k brandu práve vysoká škola
- čo na slovenskom trhu chýbalo z hľadiska hudobnej scény DJ-ov
- a prečo má DJ EKG nastavené štandardy na eventoch, ktoré nikdy nepodlezie.
Miroslavova láska k marketingu sa pretavila k úspešnému budovaniu brandu. Na tejto ceste zavážil aj storytelling, ktorý v začiatkoch kariéry na Slovensku chýbal. Vďaka nemu sa DJ EKG odlíšil od konkurencie, pretože marketing je pre neho spôsob ako vyjadriť sám seba.
“Marketing posúva značku tam, kde si značka myslí, že sa ani nedokáže dostať.” Miroslav dodáva, že marketing je kontinuálna a konzistentná vec, ktorú treba stále študovať a stále má nejaké nové stimuly, ktoré sa objavujú. Je veľa marketérov, ktorí vidia, kam ešte sa dá vaša značka posunúť, aj keď vy možno máte pocit, že tam už nie je priestor na posun. Marketing je pre Miroslava láska a spôsob, ako vyjadriť sám seba. Zároveň zosobňuje všetko to, čo dokážete spraviť, aby sa o vašom brande, ktorý budujete a ktorý chcete niekam dostať, vedelo.
Miroslav nám na záver odporúča neustále sa vzdelávať a pýtať sa ľudí z iných sfér, ako dokázali uspieť na svojej ceste. Sú tam ukryté tipy a triky, ktoré vás nasmerujú k tomu, čo chcete vy.