Anka a Naďa boli hostkami v rozhovore Marketingové digiTALKy, ktoré zastrešuje Digitálna Univerzita. Spoločne sa rozprávali o princípoch úspešnej marketingovej stratégie. V rozhovore padli zaujímavé otázky od poslucháčov, preto sme sa ho rozhodli uverejniť aj medzi naše podcasty Marketing v praxi.
V podcaste sa dozviete:
- kto je to stratég
- aký by stratég mal byť
- prečo sa komunikačná stratégia nedá považovať za marketingovú stratégiu
- aké sú základné princípy marketingovej stratégie
- a prečo je cieľ jedným z najdôležitejších faktorov pri stratégii
Anka s Naďou v rozhovore prezrádzajú, že marketingové oddelenie je srdcom spoločnosti a čokoľvek, čo vytvorí, ovplyvňuje celú spoločnosť. Tiež hovoria o tom, že marketingová stratégia nemusí byť len o číslach. Všetci vo firme smerujú k jednému cieľu a pracujú na rovnakej veci. Ak pracujú s rovnakým poslaním a víziou, vtedy naberá spoločnosť na svojej hybnej sile.