Fakulta Harvard Business School zdieľa poznatky zo svojho výskumu o obchodných trendoch, ktorým budú spoločnosti čeliť v roku 2024 – a ponúka rady o tom, ako môžu manažéri a ich zamestnanci tento rok zvládať súvisiace výzvy a príležitosti.

Sandra Sucher:
https://www.hbs.edu/faculty/Pages/profile.aspx?facId=6610

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠www.teron.solutions⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Kliknutím na ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠TENTO ODKAZ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ sa môžete prihlásiť k platenému obsahu, ktorý sa nachádza na platforme ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠SPOTIFY⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠. Za 0.99€ mesačne môžete získať špeciálny obsah prednášaný len na komerčných prednáškach.