Odvaha hovoriť. Ochota zdieľať. Otvorenosť a úprimnosť s podnikateľmi o ich firmách. O stratégiách, ktoré ich biznis posunuli. Aj o najväčších zlyhaniach, ktoré ich najviac zaboleli. Žiadne omáčky, priamo k veci, čistá esencia biznis skúseností. O tom je náš podcast, ktorý môže aj vaše podnikanie nakopnúť správnym smerom.
Kategórie: Biznis Marketing Podnikanie
Tento podcast vychádza od 18. 2. 2019
Priemerná dĺžka epizódy je 40 minút
Epizódy
032: Peter Čelko – Ako získavať klientov z internetu (bez robenia studených telefonátov)
V tejto epizóde podcastu si Jaro a Bernard pozvali na rozhovor skúseného online marketéra Petra Čelka. Peter sa špecializuje na…
V tejto epizóde podcastu si Jaro a Bernard pozvali na rozhovor skúseného online marketéra Petra Čelka. Peter sa špecializuje na…
31: Ako písať príspevky tak, aby zaujali, Ondra Syrový
Flexibilne reagujeme na súčasnú situáciu a preto sme v tejto epizóde po prvýkrát využili videohovor na to, aby sme vám…
Flexibilne reagujeme na súčasnú situáciu a preto sme v tejto epizóde po prvýkrát využili videohovor na to, aby sme vám…
031: Ondra Syrový – Ako písať príspevky tak, aby zaujali
Flexibilne reagujeme na súčasnú situáciu a preto sme v tejto epizóde po prvýkrát využili videohovor na to, aby sme vám…
Flexibilne reagujeme na súčasnú situáciu a preto sme v tejto epizóde po prvýkrát využili videohovor na to, aby sme vám…
30: Kde obchodníci prichádzajú o peniaze
Nie je tajomstvom, že ak by sme pri predaji využili všetky príležitosti, naše výsledky by boli niekoľkonásobne lepšie. Ktoré príležitosti…
Nie je tajomstvom, že ak by sme pri predaji využili všetky príležitosti, naše výsledky by boli niekoľkonásobne lepšie. Ktoré príležitosti…
030: Kde obchodníci prichádzajú o peniaze
Nie je tajomstvom, že ak by sme pri predaji využili všetky príležitosti, naše výsledky by boli niekoľkonásobne lepšie. Ktoré príležitosti…
Nie je tajomstvom, že ak by sme pri predaji využili všetky príležitosti, naše výsledky by boli niekoľkonásobne lepšie. Ktoré príležitosti…
029: 4 kroky k úspešnému predaju
Čo ak by existovali konkrétne kroky, ktoré by vám výrazne uľahčili predávanie a spravili z vás oveľa efektívnejšieho obchodníka? Dobrou…
Čo ak by existovali konkrétne kroky, ktoré by vám výrazne uľahčili predávanie a spravili z vás oveľa efektívnejšieho obchodníka? Dobrou…
29: 4 kroky k úspešnému predaju
Čo ak by existovali konkrétne kroky, ktoré by vám výrazne uľahčili predávanie a spravili z vás oveľa efektívnejšieho obchodníka? Dobrou…
Čo ak by existovali konkrétne kroky, ktoré by vám výrazne uľahčili predávanie a spravili z vás oveľa efektívnejšieho obchodníka? Dobrou…
028: Sergej Pavljuk – LinkedIn ako mocný predajný nástroj
V najnovšom podcaste sme privítali Sergeja Pavljuka. Sergej je majiteľ spoločnosti OneStory a školí komunikáciu na sociálnych sieťach, predovšetkým na…
V najnovšom podcaste sme privítali Sergeja Pavljuka. Sergej je majiteľ spoločnosti OneStory a školí komunikáciu na sociálnych sieťach, predovšetkým na…
28: LinkedIn ako mocný predajný nástroj, Sergej Pavljuk
V najnovšom podcaste sme privítali Sergeja Pavljuka. Sergej je majiteľ spoločnosti OneStory a školí komunikáciu na sociálnych sieťach, predovšetkým na…
V najnovšom podcaste sme privítali Sergeja Pavljuka. Sergej je majiteľ spoločnosti OneStory a školí komunikáciu na sociálnych sieťach, predovšetkým na…
24 Hodín na úspech: Obchod & Podnikanie - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí BizBuilders - company growth delivery. Odvaha hovoriť. Ochota zdieľať. Otvorenosť a úprimnosť s podnikateľmi o ich firmách. O stratégiách, ktoré ich biznis posunuli. Aj o najväčších zlyhaniach, ktoré ich najviac zaboleli. Žiadne omáčky, priamo k veci, čistá esencia biznis skúseností. O tom je náš podcast, ktorý môže aj vaše podnikanie nakopnúť správnym smerom.
24 Hodín na úspech: Obchod & Podnikanie je zaradený do kategórie Biznis, Marketing, Podnikanie.
24 Hodín na úspech: Obchod & Podnikanie je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Index, Ekonómia ľudskou rečou, Michal Truban Podcast, Forbes Espresso on Air, Marketing v praxi.