Odvaha hovoriť. Ochota zdieľať. Otvorenosť a úprimnosť s podnikateľmi o ich firmách. O stratégiách, ktoré ich biznis posunuli. Aj o najväčších zlyhaniach, ktoré ich najviac zaboleli. Žiadne omáčky, priamo k veci, čistá esencia biznis skúseností. O tom je náš podcast, ktorý môže aj vaše podnikanie nakopnúť správnym smerom.
Kategórie: Biznis Marketing Podnikanie
Tento podcast vychádza od 18. 2. 2019
Priemerná dĺžka epizódy je 41 minút
Epizódy
70: „Od stroskotanca nikto nič nekúpi.“ Spoveď finančníka, Andrej Jurč
Zadĺžil sa a nevládal pracovať. Teraz stojí za projektom finančnej gramotnosti. V živote občas zažijeme situácie, ktoré by sme na…
Zadĺžil sa a nevládal pracovať. Teraz stojí za projektom finančnej gramotnosti. V živote občas zažijeme situácie, ktoré by sme na…
69: Ako vybudovať úspešnú firmu, Monja Prole
Ak firme dochádza kyslík, skrachuje. V biznise sú kyslíkom peniaze. Monja stretáva každý rok viac ako 500 podnikateľov a presne…
Ak firme dochádza kyslík, skrachuje. V biznise sú kyslíkom peniaze. Monja stretáva každý rok viac ako 500 podnikateľov a presne…
68: Snažím sa odovzdávať pozitívnu skúsenosť, Tomáš Csicsó
Pútať pozornosť a zaujať sa dá aj inak ako kontroverzným a sileným prejavom. Tomáš má na TikToku viac ako 135 000 followerov a…
Pútať pozornosť a zaujať sa dá aj inak ako kontroverzným a sileným prejavom. Tomáš má na TikToku viac ako 135 000 followerov a…
67: Predávajte, inak aj dobrý nápad skončí v šuflíku, TOP Clerks
Na to, aby ste boli úspešná a rastúca firma, nepotrebujete zamestnávať veľké množstvo ľudí. A možno nepotrebujete zamestnávať nikoho… Chalani…
Na to, aby ste boli úspešná a rastúca firma, nepotrebujete zamestnávať veľké množstvo ľudí. A možno nepotrebujete zamestnávať nikoho… Chalani…
66: Ako predávať cez LinkedIn, Simona Zámečníková
LinkedIn je výborný nástroj na získavanie obchodných leadov. Je potrebné s ním však cielene a pravidelne pracovať. Dnešným hosťom je…
LinkedIn je výborný nástroj na získavanie obchodných leadov. Je potrebné s ním však cielene a pravidelne pracovať. Dnešným hosťom je…
65: Pracovať veľa neznamená zarobiť veľa, Vlado Seman
„O práci som premýšľal tak, že na to, aby som zarobil peniaze, musím veľa robiť. Až potom si zaslúžim odmenu…
„O práci som premýšľal tak, že na to, aby som zarobil peniaze, musím veľa robiť. Až potom si zaslúžim odmenu…
64: Veľa podnikateľov nemá podnikanie, iba hobby, Natália Vicsápiová
Vybudovala veľkú firmu. Bola podnikateľka roka. Bola Slovenka roka. Bola na vrchole… Potom prišiel pád a s ním sa spustil…
Vybudovala veľkú firmu. Bola podnikateľka roka. Bola Slovenka roka. Bola na vrchole… Potom prišiel pád a s ním sa spustil…
63: Predávajte myšlienku a potenciál, Rado Pavlík
S Radom sme už spolu vymysleli viacero vecí. A ani jedna z nich zatiaľ nebola blbosť 😁 To, že ešte…
S Radom sme už spolu vymysleli viacero vecí. A ani jedna z nich zatiaľ nebola blbosť 😁 To, že ešte…
62: Po krachu miliónová firma, Vojtěch Forejtek
„Buď budeme hrať druhú – tretiu ligu, alebo niečo obetujeme a začneme hrať prvú ligu! 🥇“ Vojtěch Forejtek začal ako…
„Buď budeme hrať druhú – tretiu ligu, alebo niečo obetujeme a začneme hrať prvú ligu! 🥇“ Vojtěch Forejtek začal ako…
24 Hodín na úspech: Obchod & Podnikanie - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí BizBuilders - company growth delivery. Odvaha hovoriť. Ochota zdieľať. Otvorenosť a úprimnosť s podnikateľmi o ich firmách. O stratégiách, ktoré ich biznis posunuli. Aj o najväčších zlyhaniach, ktoré ich najviac zaboleli. Žiadne omáčky, priamo k veci, čistá esencia biznis skúseností. O tom je náš podcast, ktorý môže aj vaše podnikanie nakopnúť správnym smerom.
24 Hodín na úspech: Obchod & Podnikanie je zaradený do kategórie Biznis, Marketing, Podnikanie.
24 Hodín na úspech: Obchod & Podnikanie je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Index, Ecommerce Bridge, Espresso on Air, buzzworld by gabo & peťo.