Kategórie: Biznis Marketing Podnikanie
Tento podcast vychádza od 18. 2. 2019
Priemerná dĺžka epizódy je 44 minút
Epizódy

72: Ako tvoriť obsah na sociálnych sieťach, Filip Kuna
„Je dobré vedieť, pre koho nechcete tvoriť.“ Filip vypublikoval spolu s jeho tímom už viac ako 2000 príspevkov. Nebavili sme…
„Je dobré vedieť, pre koho nechcete tvoriť.“ Filip vypublikoval spolu s jeho tímom už viac ako 2000 príspevkov. Nebavili sme…

71: Mindset podnikateľa, Tomáš Török
Ako vyrásť z malej firmy na veľkú? A prečo mnoho firiem zostane malými alebo dokonca zanikne? Tomáš je podnikateľ. A…
Ako vyrásť z malej firmy na veľkú? A prečo mnoho firiem zostane malými alebo dokonca zanikne? Tomáš je podnikateľ. A…

70: „Od stroskotanca nikto nič nekúpi.“ Spoveď finančníka, Andrej Jurč
Zadĺžil sa a nevládal pracovať. Teraz stojí za projektom finančnej gramotnosti. V živote občas zažijeme situácie, ktoré by sme na…
Zadĺžil sa a nevládal pracovať. Teraz stojí za projektom finančnej gramotnosti. V živote občas zažijeme situácie, ktoré by sme na…

69: Ako vybudovať úspešnú firmu, Monja Prole
Ak firme dochádza kyslík, skrachuje. V biznise sú kyslíkom peniaze. Monja stretáva každý rok viac ako 500 podnikateľov a presne…
Ak firme dochádza kyslík, skrachuje. V biznise sú kyslíkom peniaze. Monja stretáva každý rok viac ako 500 podnikateľov a presne…

68: Snažím sa odovzdávať pozitívnu skúsenosť, Tomáš Csicsó
Pútať pozornosť a zaujať sa dá aj inak ako kontroverzným a sileným prejavom. Tomáš má na TikToku viac ako 135 000 followerov a…
Pútať pozornosť a zaujať sa dá aj inak ako kontroverzným a sileným prejavom. Tomáš má na TikToku viac ako 135 000 followerov a…

67: Predávajte, inak aj dobrý nápad skončí v šuflíku, TOP Clerks
Na to, aby ste boli úspešná a rastúca firma, nepotrebujete zamestnávať veľké množstvo ľudí. A možno nepotrebujete zamestnávať nikoho… Chalani…
Na to, aby ste boli úspešná a rastúca firma, nepotrebujete zamestnávať veľké množstvo ľudí. A možno nepotrebujete zamestnávať nikoho… Chalani…

66: Ako predávať cez LinkedIn, Simona Zámečníková
LinkedIn je výborný nástroj na získavanie obchodných leadov. Je potrebné s ním však cielene a pravidelne pracovať. Dnešným hosťom je…
LinkedIn je výborný nástroj na získavanie obchodných leadov. Je potrebné s ním však cielene a pravidelne pracovať. Dnešným hosťom je…

65: Pracovať veľa neznamená zarobiť veľa, Vlado Seman
„O práci som premýšľal tak, že na to, aby som zarobil peniaze, musím veľa robiť. Až potom si zaslúžim odmenu…
„O práci som premýšľal tak, že na to, aby som zarobil peniaze, musím veľa robiť. Až potom si zaslúžim odmenu…

64: Veľa podnikateľov nemá podnikanie, iba hobby, Natália Vicsápiová
Vybudovala veľkú firmu. Bola podnikateľka roka. Bola Slovenka roka. Bola na vrchole… Potom prišiel pád a s ním sa spustil…
Vybudovala veľkú firmu. Bola podnikateľka roka. Bola Slovenka roka. Bola na vrchole… Potom prišiel pád a s ním sa spustil…
24 Hodín na úspech - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí BizBuilders - company growth delivery. Odvaha hovoriť. Ochota zdieľať. Otvorenosť a úprimnosť s podnikateľmi o ich firmách. O stratégiách, ktoré ich biznis posunuli. Aj o najväčších zlyhaniach, ktoré ich najviac zaboleli. Žiadne omáčky, priamo k veci, čistá esencia biznis skúseností. O tom je náš podcast, ktorý môže aj vaše podnikanie nakopnúť správnym smerom.
24 Hodín na úspech je zaradený do kategórie Biznis, Marketing, Podnikanie.
24 Hodín na úspech je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú MONEY TALK MILAN DUBEC, PREČO PRÁVE ONI?, Index, Michal Truban Podcast, Ekonómia ľudskou rečou.