Kategórie: Biznis Marketing Podnikanie
Tento podcast vychádza od 18. 2. 2019
Priemerná dĺžka epizódy je 44 minút
Epizódy
58: Ako predávať cez text, Danny Výcha
Ak chcete mať na webe texty, ktoré budú predávať a dosiahnete vďaka nim konkrétny cieľ, musíte sa hrať s uhlami…
Ak chcete mať na webe texty, ktoré budú predávať a dosiahnete vďaka nim konkrétny cieľ, musíte sa hrať s uhlami…
57: Telefonovanie: Ako sa dostať na stretnutie, Roman Garaj
Prvých 15 sekúnd rozhoduje. Roman Garaj s jeho tímom získavajú pre firmy obchodné jednania. Zdvihnú telefón a dohodnú stretnutie. Roman…
Prvých 15 sekúnd rozhoduje. Roman Garaj s jeho tímom získavajú pre firmy obchodné jednania. Zdvihnú telefón a dohodnú stretnutie. Roman…
56: Aký je príbeh firmy, ktorá začala v roku 1933?
Na niektoré veci sa v podnikaní nedokážete pripraviť. Kvetka Slušňáková a Jakub Slušňák sa prišli do štúdia podeliť o príbeh…
Na niektoré veci sa v podnikaní nedokážete pripraviť. Kvetka Slušňáková a Jakub Slušňák sa prišli do štúdia podeliť o príbeh…
55: Nájdu vás vaši zákazníci na Google?, Matej Tóth
Až 98% užívateľov si vyberá firmu zobrazenú na prvej strane v rámci Google výsledkov. S týmto nás privítal Matej Tóth…
Až 98% užívateľov si vyberá firmu zobrazenú na prvej strane v rámci Google výsledkov. S týmto nás privítal Matej Tóth…
54: Prekážky vs. výhovorky. Ako sa pohnúť z miesta?
Keď chcete v živote niečo zmeniť, nemusíte uvažovať v extrémoch. Hľadanie riešení spôsobom BUĎ – ALEBO vás brzdí. Ako toto…
Keď chcete v živote niečo zmeniť, nemusíte uvažovať v extrémoch. Hľadanie riešení spôsobom BUĎ – ALEBO vás brzdí. Ako toto…
53: Ako nájsť svoju motiváciu?
Často sa stáva, že si nastavíme ciele a po čase zistíme, že sa nám ich nedarí dosiahnuť. Nastáva stagnácia, frustrácia…
Často sa stáva, že si nastavíme ciele a po čase zistíme, že sa nám ich nedarí dosiahnuť. Nastáva stagnácia, frustrácia…
52: Veľkí lídri sú perfektní v komunikácii, Peter Strcula
Pokiaľ sa naučíte prezentovať tak, aby ste dokázali ľudí zapáliť, nadchnúť a zmobilizovať, tak aj vy môžete vybudovať veľkú firmu.
Pokiaľ sa naučíte prezentovať tak, aby ste dokázali ľudí zapáliť, nadchnúť a zmobilizovať, tak aj vy môžete vybudovať veľkú firmu.
51: Toto nenos, to ti nepristane…, Jana Keketi
„Keď nájdete to, čo vám svedčí a začnete to nosiť, budete sa cítiť lepšie.“ Ako fotky a obliekanie vytvárajú nielen…
„Keď nájdete to, čo vám svedčí a začnete to nosiť, budete sa cítiť lepšie.“ Ako fotky a obliekanie vytvárajú nielen…
50: Psychológia v obchode, Viktor Kostický
Keď sa ľudia snažia niekoho presvedčiť, väčšinou robia dve veci. 1. Začnú vysvetľovať, 2. začnú očierňovať. Ako inak sa to…
Keď sa ľudia snažia niekoho presvedčiť, väčšinou robia dve veci. 1. Začnú vysvetľovať, 2. začnú očierňovať. Ako inak sa to…
24 Hodín na úspech - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí BizBuilders - company growth delivery. Odvaha hovoriť. Ochota zdieľať. Otvorenosť a úprimnosť s podnikateľmi o ich firmách. O stratégiách, ktoré ich biznis posunuli. Aj o najväčších zlyhaniach, ktoré ich najviac zaboleli. Žiadne omáčky, priamo k veci, čistá esencia biznis skúseností. O tom je náš podcast, ktorý môže aj vaše podnikanie nakopnúť správnym smerom.
24 Hodín na úspech je zaradený do kategórie Biznis, Marketing, Podnikanie.
24 Hodín na úspech je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú MONEY TALK MILAN DUBEC, Ekonómia ľudskou rečou, Forbes Money, Index, Zlé peniaze, dobrý život - Juraj Karpiš.