Kategórie: Biznis Marketing Podnikanie
Tento podcast vychádza od 18. 2. 2019
Priemerná dĺžka epizódy je 44 minút
Epizódy

52: Veľkí lídri sú perfektní v komunikácii, Peter Strcula
Pokiaľ sa naučíte prezentovať tak, aby ste dokázali ľudí zapáliť, nadchnúť a zmobilizovať, tak aj vy môžete vybudovať veľkú firmu.
Pokiaľ sa naučíte prezentovať tak, aby ste dokázali ľudí zapáliť, nadchnúť a zmobilizovať, tak aj vy môžete vybudovať veľkú firmu.

51: Toto nenos, to ti nepristane…, Jana Keketi
„Keď nájdete to, čo vám svedčí a začnete to nosiť, budete sa cítiť lepšie.“ Ako fotky a obliekanie vytvárajú nielen…
„Keď nájdete to, čo vám svedčí a začnete to nosiť, budete sa cítiť lepšie.“ Ako fotky a obliekanie vytvárajú nielen…

50: Psychológia v obchode, Viktor Kostický
Keď sa ľudia snažia niekoho presvedčiť, väčšinou robia dve veci. 1. Začnú vysvetľovať, 2. začnú očierňovať. Ako inak sa to…
Keď sa ľudia snažia niekoho presvedčiť, väčšinou robia dve veci. 1. Začnú vysvetľovať, 2. začnú očierňovať. Ako inak sa to…

49: Nie každý sa dokáže naučiť byť lídrom, Marián Biesik
Nesnažme sa byť dokonalí. Zrejeme. Nerobia lídri chyby? Robia! Otázka je, keď sa znovu dostaneš do podobnej situácie, ako sa…
Nesnažme sa byť dokonalí. Zrejeme. Nerobia lídri chyby? Robia! Otázka je, keď sa znovu dostaneš do podobnej situácie, ako sa…

48: Z armády do financií, Andrej Tatík
Mama mi dávala hneď spätnú väzbu. „To ti nikdy nebude fungovať. Na teba sa pozrú cez to kukátko, uvidia tam…
Mama mi dávala hneď spätnú väzbu. „To ti nikdy nebude fungovať. Na teba sa pozrú cez to kukátko, uvidia tam…

47: Podnikateľ by mal venovať čas premýšľaniu, Jiří Jemelka
„Keď začínate podnikať a nemáte peniaze, tak si musíte veľa vecí odrobiť sami. Ale potom je dôležité, aký spôsob uvažovania…
„Keď začínate podnikať a nemáte peniaze, tak si musíte veľa vecí odrobiť sami. Ale potom je dôležité, aký spôsob uvažovania…

46: Epizóda, ktorá je skoro spoveď
Rozvod, milenky, konferencia sexuológov, gynekológov a urológov. Prečo je dôležité mať v každej oblasti života určitý zámer? V čom sa…
Rozvod, milenky, konferencia sexuológov, gynekológov a urológov. Prečo je dôležité mať v každej oblasti života určitý zámer? V čom sa…

45: Produktivita – schopnosť mať výsledky
Produktivita a zaneprázdnenosť sú 2 odlišné veci. Ako zistiť, ktoré aktivity vás dovedú k výsledkom? Existujú 4 typy aktivít, ktorým…
Produktivita a zaneprázdnenosť sú 2 odlišné veci. Ako zistiť, ktoré aktivity vás dovedú k výsledkom? Existujú 4 typy aktivít, ktorým…

44: Podcast: Váš nový zdroj obchodných jednaní
„Mojím zámerom nie je z vás urobiť podcastového influencera. Mojím zámerom je získať pre vás nové obchodné príležitosti.“ Pre koho…
„Mojím zámerom nie je z vás urobiť podcastového influencera. Mojím zámerom je získať pre vás nové obchodné príležitosti.“ Pre koho…
24 Hodín na úspech - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí BizBuilders - company growth delivery. Odvaha hovoriť. Ochota zdieľať. Otvorenosť a úprimnosť s podnikateľmi o ich firmách. O stratégiách, ktoré ich biznis posunuli. Aj o najväčších zlyhaniach, ktoré ich najviac zaboleli. Žiadne omáčky, priamo k veci, čistá esencia biznis skúseností. O tom je náš podcast, ktorý môže aj vaše podnikanie nakopnúť správnym smerom.
24 Hodín na úspech je zaradený do kategórie Biznis, Marketing, Podnikanie.
24 Hodín na úspech je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú MONEY TALK MILAN DUBEC, PREČO PRÁVE ONI?, Index, Michal Truban Podcast, Ekonómia ľudskou rečou.