Kategórie: Biznis Marketing Podnikanie
Tento podcast vychádza od 18. 2. 2019
Priemerná dĺžka epizódy je 44 minút
Epizódy
48: Z armády do financií, Andrej Tatík
Mama mi dávala hneď spätnú väzbu. „To ti nikdy nebude fungovať. Na teba sa pozrú cez to kukátko, uvidia tam…
Mama mi dávala hneď spätnú väzbu. „To ti nikdy nebude fungovať. Na teba sa pozrú cez to kukátko, uvidia tam…
47: Podnikateľ by mal venovať čas premýšľaniu, Jiří Jemelka
„Keď začínate podnikať a nemáte peniaze, tak si musíte veľa vecí odrobiť sami. Ale potom je dôležité, aký spôsob uvažovania…
„Keď začínate podnikať a nemáte peniaze, tak si musíte veľa vecí odrobiť sami. Ale potom je dôležité, aký spôsob uvažovania…
46: Epizóda, ktorá je skoro spoveď
Rozvod, milenky, konferencia sexuológov, gynekológov a urológov. Prečo je dôležité mať v každej oblasti života určitý zámer? V čom sa…
Rozvod, milenky, konferencia sexuológov, gynekológov a urológov. Prečo je dôležité mať v každej oblasti života určitý zámer? V čom sa…
45: Produktivita – schopnosť mať výsledky
Produktivita a zaneprázdnenosť sú 2 odlišné veci. Ako zistiť, ktoré aktivity vás dovedú k výsledkom? Existujú 4 typy aktivít, ktorým…
Produktivita a zaneprázdnenosť sú 2 odlišné veci. Ako zistiť, ktoré aktivity vás dovedú k výsledkom? Existujú 4 typy aktivít, ktorým…
44: Podcast: Váš nový zdroj obchodných jednaní
„Mojím zámerom nie je z vás urobiť podcastového influencera. Mojím zámerom je získať pre vás nové obchodné príležitosti.“ Pre koho…
„Mojím zámerom nie je z vás urobiť podcastového influencera. Mojím zámerom je získať pre vás nové obchodné príležitosti.“ Pre koho…
43: Disciplína je sloboda. WHAT?
Je rozdiel medzi hobby a podnikaním. Život v obchode je aj o robení vecí, ktoré sa nám nepáčia. Niektoré je jednoducho potrebné spraviť.
Je rozdiel medzi hobby a podnikaním. Život v obchode je aj o robení vecí, ktoré sa nám nepáčia. Niektoré je jednoducho potrebné spraviť.
42: Nebojte sa prezentovať svoje ceny
Bernard núti svoje priateľky pozerať teleshopping a Jaro nemá 450 000. Alebo ako vám cena pomôže nájsť relevantných zákazníkov a…
Bernard núti svoje priateľky pozerať teleshopping a Jaro nemá 450 000. Alebo ako vám cena pomôže nájsť relevantných zákazníkov a…
41: Predajné fakapy
„On ma 5 minút presviedčal a vysvetľoval mi, prečo to nie je možné!“ Jaro kupuje auto, Bernard chodí po hoteloch….
„On ma 5 minút presviedčal a vysvetľoval mi, prečo to nie je možné!“ Jaro kupuje auto, Bernard chodí po hoteloch….
40: Kríza ukázala pravých lídrov, David Kálmán
Kompas do krízy a Kompas Vyjednávača. Knihy, ktoré budú onedlho vydané. Dnes sme sa s Davidom porozprávali o tom, prečo…
Kompas do krízy a Kompas Vyjednávača. Knihy, ktoré budú onedlho vydané. Dnes sme sa s Davidom porozprávali o tom, prečo…
24 Hodín na úspech - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí BizBuilders - company growth delivery. Odvaha hovoriť. Ochota zdieľať. Otvorenosť a úprimnosť s podnikateľmi o ich firmách. O stratégiách, ktoré ich biznis posunuli. Aj o najväčších zlyhaniach, ktoré ich najviac zaboleli. Žiadne omáčky, priamo k veci, čistá esencia biznis skúseností. O tom je náš podcast, ktorý môže aj vaše podnikanie nakopnúť správnym smerom.
24 Hodín na úspech je zaradený do kategórie Biznis, Marketing, Podnikanie.
24 Hodín na úspech je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú MONEY TALK MILAN DUBEC, Ekonómia ľudskou rečou, Forbes Money, Index, Zlé peniaze, dobrý život - Juraj Karpiš.