Epizódy
![Mediálne mýty a trendy, časť 2. – trendy episode thumbnail](https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2021/04/10708312-1617212804538-b431a7e79152a.jpg?resize=150%2C150&ssl=1https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2023/06/600x600bb-2492.jpg?resize=150%2C150&ssl=1/images/podcast-default.svg)
Mediálne mýty a trendy, časť 2. – trendy
V pokračovaní témy o médiách sa dozviete, na aké nové trendy vo využívaní médií stojí za to bližšie zaostriť. #spravnerozhodnutia
V pokračovaní témy o médiách sa dozviete, na aké nové trendy vo využívaní médií stojí za to bližšie zaostriť. #spravnerozhodnutia
![Mediálne mýty a trendy, časť 1. – mediálne mýty episode thumbnail](https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2021/04/10708312-1616177513467-51062e9892c84.jpg?resize=150%2C150&ssl=1https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2023/06/600x600bb-2492.jpg?resize=150%2C150&ssl=1/images/podcast-default.svg)
Mediálne mýty a trendy, časť 1. – mediálne mýty
V tejto epizóde sa dozviete, s akými mýtami o médiách a mediálnych agentúrach sa v súčasnosti môžete často stretnúť. Povieme…
V tejto epizóde sa dozviete, s akými mýtami o médiách a mediálnych agentúrach sa v súčasnosti môžete často stretnúť. Povieme…
![O meraní a testovaní reklamy episode thumbnail](https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2021/04/10708312-1614263831693-21ec220dd3058.jpg?resize=150%2C150&ssl=1https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2023/06/600x600bb-2492.jpg?resize=150%2C150&ssl=1/images/podcast-default.svg)
O meraní a testovaní reklamy
Marketingovými pojmami silno nabitá epizóda, v ktorej sa dozviete, na čo slúži pre-testovanie a tracking reklamy, čo sa v takýchto…
Marketingovými pojmami silno nabitá epizóda, v ktorej sa dozviete, na čo slúži pre-testovanie a tracking reklamy, čo sa v takýchto…
![Čo má a čo nemá zmysel merať? episode thumbnail](https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2021/04/10708312-1612963439863-6827da9caf5db.jpg?resize=150%2C150&ssl=1https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2023/06/600x600bb-2492.jpg?resize=150%2C150&ssl=1/images/podcast-default.svg)
Čo má a čo nemá zmysel merať?
Povieme si, na čo z hľadiska prieskumu trhu upriamiť svoju pozornosť pri práci so značkou v súvislosti s uvádzaním produktov…
Povieme si, na čo z hľadiska prieskumu trhu upriamiť svoju pozornosť pri práci so značkou v súvislosti s uvádzaním produktov…
2muse - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Stanislava Púčková. Sme prieskumná agentúra, ktorá vám pomáha robiť správne biznis rozhodnutia. Prinášame vám zaujímavosti zo sveta prieskumu trhu a marketingu. #spravnerozhodnutia
2muse je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Zlé peniaze, dobrý život - Juraj Karpiš, Index, buzzworld by gabo & peťo, Na rovinu o podnikaní.