Epizódy
Mediálne mýty a trendy, časť 2. – trendy
V pokračovaní témy o médiách sa dozviete, na aké nové trendy vo využívaní médií stojí za to bližšie zaostriť. #spravnerozhodnutia
V pokračovaní témy o médiách sa dozviete, na aké nové trendy vo využívaní médií stojí za to bližšie zaostriť. #spravnerozhodnutia
Mediálne mýty a trendy, časť 1. – mediálne mýty
V tejto epizóde sa dozviete, s akými mýtami o médiách a mediálnych agentúrach sa v súčasnosti môžete často stretnúť. Povieme…
V tejto epizóde sa dozviete, s akými mýtami o médiách a mediálnych agentúrach sa v súčasnosti môžete často stretnúť. Povieme…
O meraní a testovaní reklamy
Marketingovými pojmami silno nabitá epizóda, v ktorej sa dozviete, na čo slúži pre-testovanie a tracking reklamy, čo sa v takýchto…
Marketingovými pojmami silno nabitá epizóda, v ktorej sa dozviete, na čo slúži pre-testovanie a tracking reklamy, čo sa v takýchto…
Čo má a čo nemá zmysel merať?
Povieme si, na čo z hľadiska prieskumu trhu upriamiť svoju pozornosť pri práci so značkou v súvislosti s uvádzaním produktov…
Povieme si, na čo z hľadiska prieskumu trhu upriamiť svoju pozornosť pri práci so značkou v súvislosti s uvádzaním produktov…
2muse - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Stanislava Púčková. Sme prieskumná agentúra, ktorá vám pomáha robiť správne biznis rozhodnutia. Prinášame vám zaujímavosti zo sveta prieskumu trhu a marketingu. #spravnerozhodnutia
2muse je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Inteligentné Investovanie, Index, Zlé peniaze, dobrý život - Juraj Karpiš, Marketingová päťminútovka.