Sám hovorí: „k reklame ma priviedol krátky myšlienkový skrat. Na rok si odskočím do reklamy a zarobím si“. V reklame sa mu zapáčilo a z úspešného maliara sa Martin Knut pomaly prešplhal od art directora až k majiteľovi nadnárodnej spoločnosti Publicis Knut, ktorá zažívala slávu v 90. rokoch.  Martin Knut, ako maliar, komunikačný stratég, aktuálne pôsobiaci v Knut &Knut a riaditeľ Ligy pre duševné zdravie, nám objasnil, aké dôležité je venovať pozornosť duševnému NEzdraviu. Rozprávali sme sa o kreatívnom priemysle a či je naša DNA schopná vstrebať tento šialený beh za efektivitou. Ako z myšlienky urobiť kampaň na podporu duševného zdravia, vznikla nezisková organizácia a tiež, kedy popri reklame, aktivitách v Lige, má Martin čas venovať sa svojmu vnútornému svetu v jeho ateliéri. Započúvajte sa ďalšieho inšpiratívneho rozhovoru!