Epizódy
#39: 15 rokov s Bačom a Honelníkom – O najdlhšie fungujúcom kreatívnom koncepte na Slovensku
Ako vznikol koncept Bača a Honelník? Ako prebiehal casting hercov? Ktoré kampane boli najobľ�benejšie vo svete a ktoré interne? Toto a mnoho ďalšieho…
Ako vznikol koncept Bača a Honelník? Ako prebiehal casting hercov? Ktoré kampane boli najobľ�benejšie vo svete a ktoré interne? Toto a mnoho ďalšieho…
#39: 15 rokov s Bačom a Honelníkom – O najdlhšie fungujúcom kreatívnom koncepte na Slovensku
Ako vznikol koncept Bača a Honelník? Ako prebiehal casting hercov? Ktoré kampane boli najobľúbenejšie vo svete a ktoré interne? Toto a mnoho ďalšieho…
Ako vznikol koncept Bača a Honelník? Ako prebiehal casting hercov? Ktoré kampane boli najobľúbenejšie vo svete a ktoré interne? Toto a mnoho ďalšieho…
#38: S Michalom Pastierom o brandingu, diskomforte a úspechu
Čo bolo kľ�čové pre štart podnikania a ako to vyzerá na švajčiarskom trhu? Prečo je dôležité vystupovať z komfortnej zóny?…
Čo bolo kľ�čové pre štart podnikania a ako to vyzerá na švajčiarskom trhu? Prečo je dôležité vystupovať z komfortnej zóny?…
#38: S Michalom Pastierom o brandingu, diskomforte a úspechu
Čo bolo kľúčové pre štart podnikania a ako to vyzerá na švajčiarskom trhu? Prečo je dôležité vystupovať z komfortnej zóny?…
Čo bolo kľúčové pre štart podnikania a ako to vyzerá na švajčiarskom trhu? Prečo je dôležité vystupovať z komfortnej zóny?…
#37: S Marek Šulíkom o svetovom marketingu slovenskej značky Isadore
Ako úspešne kombinovať slovenské know-how s globálnou marketingovou stratégiou? Ako vybudovať efektívnu marketingovú stratégiu e-shopov? Ako sa mení správanie online…
Ako úspešne kombinovať slovenské know-how s globálnou marketingovou stratégiou? Ako vybudovať efektívnu marketingovú stratégiu e-shopov? Ako sa mení správanie online…
#37: S Marek Šulíkom o svetovom marketingu slovenskej značky Isadore
Ako úspešne kombinovať slovenské know-how s globálnou marketingovou stratégiou? Ako vybudovať efektívnu marketingovú stratégiu e-shopov? Ako sa mení správanie online…
Ako úspešne kombinovať slovenské know-how s globálnou marketingovou stratégiou? Ako vybudovať efektívnu marketingovú stratégiu e-shopov? Ako sa mení správanie online…
#36: S Ladislavom Zdútom o kontrastných svetoch reklamy a módy
Ako sa agentúra JANDL vyvíjala z malej firmy až na jedného z lídrov na trhu, a ktoré momenty boli kľúčové pre jej rast?…
Ako sa agentúra JANDL vyvíjala z malej firmy až na jedného z lídrov na trhu, a ktoré momenty boli kľúčové pre jej rast?…
#36: S Ladislavom Zdútom o kontrastných svetoch reklamy a módy
Ako sa agentúra JANDL vyvíjala z malej firmy až na jedného z lídrov na trhu, a ktoré momenty boli kľ�čové pre jej rast?…
Ako sa agentúra JANDL vyvíjala z malej firmy až na jedného z lídrov na trhu, a ktoré momenty boli kľ�čové pre jej rast?…
#35: S marketérom Tonym Dúbravcom nielen o politickom marketingu
Ak by sa dala využiť sila sociálnych sietí v politike zodpovedne a efektívne bez toho, aby sa prehlbovali rozdiely medzi…
Ak by sa dala využiť sila sociálnych sietí v politike zodpovedne a efektívne bez toho, aby sa prehlbovali rozdiely medzi…
Cieľovka - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí JANDL, marketing a reklama. Podcast venovaný všetkým, ktorých zaujíma reklama a marketing. Budeme pravidelne hostiť zaujímavých ľudí z praxe, vďaka čomu sa dozviete veľa zaujímavostí a insightov z rôznych oblastí marketingu.
Cieľovka je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú MONEY TALK MILAN DUBEC, Ekonómia ľudskou rečou, Forbes Money, Index, Zlé peniaze, dobrý život - Juraj Karpiš.