Epizódy

#38: S Michalom Pastierom o brandingu, diskomforte a úspechu
Čo bolo kľúčové pre štart podnikania a ako to vyzerá na švajčiarskom trhu? Prečo je dôležité vystupovať z komfortnej zóny?…
Čo bolo kľúčové pre štart podnikania a ako to vyzerá na švajčiarskom trhu? Prečo je dôležité vystupovať z komfortnej zóny?…

#37: S Marek Šulíkom o svetovom marketingu slovenskej značky Isadore
Ako úspešne kombinovať slovenské know-how s globálnou marketingovou stratégiou? Ako vybudovať efektívnu marketingovú stratégiu e-shopov? Ako sa mení správanie online…
Ako úspešne kombinovať slovenské know-how s globálnou marketingovou stratégiou? Ako vybudovať efektívnu marketingovú stratégiu e-shopov? Ako sa mení správanie online…

#36: S Ladislavom Zdútom o kontrastných svetoch reklamy a módy
Ako sa agentúra JANDL vyvíjala z malej firmy až na jedného z lídrov na trhu, a ktoré momenty boli kľúčové pre jej rast?…
Ako sa agentúra JANDL vyvíjala z malej firmy až na jedného z lídrov na trhu, a ktoré momenty boli kľúčové pre jej rast?…

#35: S blogerom Tonym Dúbravcom nielen o politickom marketingu
Ak by sa dala využiť sila sociálnych sietí v politike zodpovedne a efektívne bez toho, aby sa prehlbovali rozdiely medzi…
Ak by sa dala využiť sila sociálnych sietí v politike zodpovedne a efektívne bez toho, aby sa prehlbovali rozdiely medzi…

#35: S marketérom Tonym Dúbravcom nielen o politickom marketingu
Ak by sa dala využiť sila sociálnych sietí v politike zodpovedne a efektívne bez toho, aby sa prehlbovali rozdiely medzi…
Ak by sa dala využiť sila sociálnych sietí v politike zodpovedne a efektívne bez toho, aby sa prehlbovali rozdiely medzi…

#34: S komentátorom F1 Števom Eiselem
Aké typy značiek F1 normálne láka a prečo? Čo firmy majú z takejto spolupráce? A kde sa vôbec v F1…
Aké typy značiek F1 normálne láka a prečo? Čo firmy majú z takejto spolupráce? A kde sa vôbec v F1…

#33: S marketingovým stratégom Richardom Marečkom
Mení sa svet reklamy k lepšiemu, alebo nie? Je pravda, že bolo kedysi ľahšie tvoriť kreatívne reklamy? Akú chybu robia…
Mení sa svet reklamy k lepšiemu, alebo nie? Je pravda, že bolo kedysi ľahšie tvoriť kreatívne reklamy? Akú chybu robia…

#32: S CEO Samuelom Hubom o stave retailu a jeho budúcnosti
Ako vyzerá E-commerce trh na Slovensku po pandémii? Aké sú zásadné rozdiely v jednotlivých segmentoch medzi Českom a Slovenskom, čo…
Ako vyzerá E-commerce trh na Slovensku po pandémii? Aké sú zásadné rozdiely v jednotlivých segmentoch medzi Českom a Slovenskom, čo…

#31: So zlatou levicou Monikou Farkašovou
Aký je rozdiel v práci pre domáce a zahraničné reklamné agentúry? Čo jej priniesla výhra v celosvetovej súťaži Young Lions…
Aký je rozdiel v práci pre domáce a zahraničné reklamné agentúry? Čo jej priniesla výhra v celosvetovej súťaži Young Lions…
Cieľovka - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí JANDL, marketing a reklama. Podcast venovaný všetkým, ktorých zaujíma reklama a marketing. Budeme pravidelne hostiť zaujímavých ľudí z praxe, vďaka čomu sa dozviete veľa zaujímavostí a insightov z rôznych oblastí marketingu.
Cieľovka je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú MONEY TALK MILAN DUBEC, Ekonómia ľudskou rečou, Forbes Money, Index, Zlé peniaze, dobrý život - Juraj Karpiš.