Epizódy

#6: Čo robiť a čo nerobiť v bankovej komunikácii
Šéfka marketingu a komunikácie VÚB Martina Hrivnáková nám prezradila, prečo je ich cieľovkou každý, aký bol dôvod na výmenu Lepičov a…
Šéfka marketingu a komunikácie VÚB Martina Hrivnáková nám prezradila, prečo je ich cieľovkou každý, aký bol dôvod na výmenu Lepičov a…

#5: Ako sa robí marketing obchodných centier
V piatej epizóde Cieľovky je naším hosťom Adrian Bódis, Country Manager spoločnosti Immofinanz, ktorá na Slovensku prevádzkuje obchodné centrum VIVO!,…
V piatej epizóde Cieľovky je naším hosťom Adrian Bódis, Country Manager spoločnosti Immofinanz, ktorá na Slovensku prevádzkuje obchodné centrum VIVO!,…

#4: O marketingu a budúcnosti cestovania s J. Rybárom z Pelikánu
V novej epizóde Cieľovky sa porozprávame nielen o marketingu, ale aj o tom, akú budúcnosť čaká cestovanie. Jozef Rybár zo spoločnosti…
V novej epizóde Cieľovky sa porozprávame nielen o marketingu, ale aj o tom, akú budúcnosť čaká cestovanie. Jozef Rybár zo spoločnosti…

#3: Vplyv korony na spotrebiteľov s Ľ. Hamarovou z Kantar Slovakia
Prieskumná agentúra Kantar realizovala v uplynulých mesiacoch prieskum o zmene spotrebiteľského správania až na 50 trhoch so zapojením cca 45-tisíc…
Prieskumná agentúra Kantar realizovala v uplynulých mesiacoch prieskum o zmene spotrebiteľského správania až na 50 trhoch so zapojením cca 45-tisíc…

#3: O vplyve korony na spotrebiteľov s Ľ. Hamarovou z Kantar Slovakia
Prieskumná agentúra Kantar realizovala v uplynulých mesiacoch prieskum o zmene spotrebiteľského správania až na 50 trhoch so zapojením cca 45-tisíc…
Prieskumná agentúra Kantar realizovala v uplynulých mesiacoch prieskum o zmene spotrebiteľského správania až na 50 trhoch so zapojením cca 45-tisíc…

#2: S riaditeľom marketingu O2, Igorom Tóthom
V druhej epizóde Cieľovky sa dozviete, vďaka čomu sa po príchode na slovenský trh dokázalo O2 presadiť v silnom konkurenčnom…
V druhej epizóde Cieľovky sa dozviete, vďaka čomu sa po príchode na slovenský trh dokázalo O2 presadiť v silnom konkurenčnom…
Cieľovka - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí JANDL, marketing a reklama. Podcast venovaný všetkým, ktorých zaujíma reklama a marketing. Budeme pravidelne hostiť zaujímavých ľudí z praxe, vďaka čomu sa dozviete veľa zaujímavostí a insightov z rôznych oblastí marketingu.
Cieľovka je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Index, Influencer marketing od a po zet, Inteligentné Investovanie, Forbes Espresso on Air, Ekonómia ľudskou rečou.