Podcast venovaný všetkým, ktorých zaujíma reklama a marketing. Budeme pravidelne hostiť zaujímavých ľudí z praxe, vďaka čomu sa dozviete veľa zaujímavostí a insightov z rôznych oblastí marketingu.
Epizódy
#3: Vplyv korony na spotrebiteľov s Ľ. Hamarovou z Kantar Slovakia
Prieskumná agentúra Kantar realizovala v uplynulých mesiacoch prieskum o zmene spotrebiteľského správania až na 50 trhoch so zapojením cca 45-tisíc…
Prieskumná agentúra Kantar realizovala v uplynulých mesiacoch prieskum o zmene spotrebiteľského správania až na 50 trhoch so zapojením cca 45-tisíc…
#3: O vplyve korony na spotrebiteľov s Ľ. Hamarovou z Kantar Slovakia
Prieskumná agentúra Kantar realizovala v uplynulých mesiacoch prieskum o zmene spotrebiteľského správania až na 50 trhoch so zapojením cca 45-tisíc…
Prieskumná agentúra Kantar realizovala v uplynulých mesiacoch prieskum o zmene spotrebiteľského správania až na 50 trhoch so zapojením cca 45-tisíc…
#2: S riaditeľom marketingu O2, Igorom Tóthom
V druhej epizóde Cieľovky sa dozviete, vďaka čomu sa po príchode na slovenský trh dokázalo O2 presadiť v silnom konkurenčnom…
V druhej epizóde Cieľovky sa dozviete, vďaka čomu sa po príchode na slovenský trh dokázalo O2 presadiť v silnom konkurenčnom…
Cieľovka - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí JANDL, marketing a reklama. Podcast venovaný všetkým, ktorých zaujíma reklama a marketing. Budeme pravidelne hostiť zaujímavých ľudí z praxe, vďaka čomu sa dozviete veľa zaujímavostí a insightov z rôznych oblastí marketingu.
Cieľovka je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Inteligentné Investovanie, Index, buzzworld by gabo & peťo, Michal Truban Podcast.