Web podcastu, kontaktný email

Kategórie:

Tento podcast vychádza od 25. 2. 2020 info

Priemerná dĺžka epizódy je 49 minút

Epizódy

episode thumbnail

#4: O marketingu a budúcnosti cestovania s J. Rybárom z Pelikánu

V novej epizóde Cieľovky sa porozprávame nielen o marketingu, ale aj o tom, akú budúcnosť čaká cestovanie. Jozef Rybár zo spoločnosti…

V novej epizóde Cieľovky sa porozprávame nielen o marketingu, ale aj o tom, akú budúcnosť čaká cestovanie. Jozef Rybár zo spoločnosti…

episode thumbnail

#2: S riaditeľom marketingu O2, Igorom Tóthom

V druhej epizóde Cieľovky sa dozviete, vďaka čomu sa po príchode na slovenský trh dokázalo O2 presadiť v silnom konkurenčnom…

V druhej epizóde Cieľovky sa dozviete, vďaka čomu sa po príchode na slovenský trh dokázalo O2 presadiť v silnom konkurenčnom…

episode thumbnail

#1: O politickom marketingu s Veronikou Gulášovou

Veronika Gulášová začala pri festivale Pohoda a dopracovala to až k manažérke prezidentskej kampane. V podcaste nám prezradila aj ako…

Veronika Gulášová začala pri festivale Pohoda a dopracovala to až k manažérke prezidentskej kampane. V podcaste nám prezradila aj ako…

Cieľovka - informácie o podcaste

Za tvorbou podcastu stojí . Podcast venovaný všetkým, ktorých zaujíma reklama a marketing. Budeme pravidelne hostiť zaujímavých ľudí z praxe, vďaka čomu sa dozviete veľa zaujímavostí a insightov z rôznych oblastí marketingu.

Cieľovka je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Forbes Espresso on Air, Inteligentné Investovanie, Index, Ekonómia ľudskou rečou, Zlé peniaze, dobrý život - Juraj Karpiš.