Epizódy

#9: Ako na reklamu na Spotify a Snapchate
Ak náš podcast počúvate na platforme Spotify, pričom používate free verziu, asi vám pred aktuálnou Cieľovkou zaznie reklamný spot. Ako…
Ak náš podcast počúvate na platforme Spotify, pričom používate free verziu, asi vám pred aktuálnou Cieľovkou zaznie reklamný spot. Ako…

#8: O láske k pivu a jeho marketingu
Marketingový riaditeľ Heineken Slovensko Ronald Lupták sa vyznal zo svojej lásky k pivu a električkám. V tejto časti sa dozviete…
Marketingový riaditeľ Heineken Slovensko Ronald Lupták sa vyznal zo svojej lásky k pivu a električkám. V tejto časti sa dozviete…

#7: Ako vzniká program televízie
S programovou riaditeľkou Televízie Markíza Silviou Majeskou sme sa rozprávali o tom, ako skladajú televízie svoj program a ako ho…
S programovou riaditeľkou Televízie Markíza Silviou Majeskou sme sa rozprávali o tom, ako skladajú televízie svoj program a ako ho…

#6: Čo robiť a čo nerobiť v bankovej komunikácii
Šéfka marketingu a komunikácie VÚB Martina Hrivnáková nám prezradila, prečo je ich cieľovkou každý, aký bol dôvod na výmenu Lepičov a…
Šéfka marketingu a komunikácie VÚB Martina Hrivnáková nám prezradila, prečo je ich cieľovkou každý, aký bol dôvod na výmenu Lepičov a…

#5: Ako sa robí marketing obchodných centier
V piatej epizóde Cieľovky je naším hosťom Adrian Bódis, Country Manager spoločnosti Immofinanz, ktorá na Slovensku prevádzkuje obchodné centrum VIVO!,…
V piatej epizóde Cieľovky je naším hosťom Adrian Bódis, Country Manager spoločnosti Immofinanz, ktorá na Slovensku prevádzkuje obchodné centrum VIVO!,…

#4: O marketingu a budúcnosti cestovania s J. Rybárom z Pelikánu
V novej epizóde Cieľovky sa porozprávame nielen o marketingu, ale aj o tom, akú budúcnosť čaká cestovanie. Jozef Rybár zo spoločnosti…
V novej epizóde Cieľovky sa porozprávame nielen o marketingu, ale aj o tom, akú budúcnosť čaká cestovanie. Jozef Rybár zo spoločnosti…

#3: Vplyv korony na spotrebiteľov s Ľ. Hamarovou z Kantar Slovakia
Prieskumná agentúra Kantar realizovala v uplynulých mesiacoch prieskum o zmene spotrebiteľského správania až na 50 trhoch so zapojením cca 45-tisíc…
Prieskumná agentúra Kantar realizovala v uplynulých mesiacoch prieskum o zmene spotrebiteľského správania až na 50 trhoch so zapojením cca 45-tisíc…

#3: O vplyve korony na spotrebiteľov s Ľ. Hamarovou z Kantar Slovakia
Prieskumná agentúra Kantar realizovala v uplynulých mesiacoch prieskum o zmene spotrebiteľského správania až na 50 trhoch so zapojením cca 45-tisíc…
Prieskumná agentúra Kantar realizovala v uplynulých mesiacoch prieskum o zmene spotrebiteľského správania až na 50 trhoch so zapojením cca 45-tisíc…

#2: S riaditeľom marketingu O2, Igorom Tóthom
V druhej epizóde Cieľovky sa dozviete, vďaka čomu sa po príchode na slovenský trh dokázalo O2 presadiť v silnom konkurenčnom…
V druhej epizóde Cieľovky sa dozviete, vďaka čomu sa po príchode na slovenský trh dokázalo O2 presadiť v silnom konkurenčnom…
Cieľovka - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí JANDL, marketing a reklama. Podcast venovaný všetkým, ktorých zaujíma reklama a marketing. Budeme pravidelne hostiť zaujímavých ľudí z praxe, vďaka čomu sa dozviete veľa zaujímavostí a insightov z rôznych oblastí marketingu.
Cieľovka je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú MONEY TALK MILAN DUBEC, Ekonómia ľudskou rečou, Forbes Money, Index, Zlé peniaze, dobrý život - Juraj Karpiš.