Epizódy
#10: Tutovky športového marketingu
Do našej kabíny nám tentokrát prišiel porozprávať bývalý marketingový riaditeľ slovenského ľadového hokeja Vladimír Janček o fungovaní športového marketingu nie len…
Do našej kabíny nám tentokrát prišiel porozprávať bývalý marketingový riaditeľ slovenského ľadového hokeja Vladimír Janček o fungovaní športového marketingu nie len…
#9: Ako na reklamu na Spotify a Snapchate
Ak náš podcast poč�vate na platforme Spotify, pričom používate free verziu, asi vám pred aktuálnou Cieľovkou zaznie reklamný spot. Ako…
Ak náš podcast poč�vate na platforme Spotify, pričom používate free verziu, asi vám pred aktuálnou Cieľovkou zaznie reklamný spot. Ako…
#8: O láske k pivu a jeho marketingu
Marketingový riaditeľ Heineken Slovensko Ronald Lupták sa vyznal zo svojej lásky k pivu a električkám. V tejto časti sa dozviete…
Marketingový riaditeľ Heineken Slovensko Ronald Lupták sa vyznal zo svojej lásky k pivu a električkám. V tejto časti sa dozviete…
#7: Ako vzniká program televízie
S programovou riaditeľkou Televízie Markíza Silviou Majeskou sme sa rozprávali o tom, ako skladajú televízie svoj program a ako ho…
S programovou riaditeľkou Televízie Markíza Silviou Majeskou sme sa rozprávali o tom, ako skladajú televízie svoj program a ako ho…
#6: Čo robiť a čo nerobiť v bankovej komunikácii
Šéfka marketingu a komunikácie VÚB Martina Hrivnáková nám prezradila, prečo je ich cieľovkou každý, aký bol dôvod na výmenu Lepičov a…
Šéfka marketingu a komunikácie VÚB Martina Hrivnáková nám prezradila, prečo je ich cieľovkou každý, aký bol dôvod na výmenu Lepičov a…
#5: Ako sa robí marketing obchodných centier
V piatej epizóde Cieľovky je naším hosťom Adrian Bódis, Country Manager spoločnosti Immofinanz, ktorá na Slovensku prevádzkuje obchodné centrum VIVO!,…
V piatej epizóde Cieľovky je naším hosťom Adrian Bódis, Country Manager spoločnosti Immofinanz, ktorá na Slovensku prevádzkuje obchodné centrum VIVO!,…
#4: O marketingu a budúcnosti cestovania s J. Rybárom z Pelikánu
V novej epizóde Cieľovky sa porozprávame nielen o marketingu, ale aj o tom, akú budúcnosť čaká cestovanie. Jozef Rybár zo spoločnosti…
V novej epizóde Cieľovky sa porozprávame nielen o marketingu, ale aj o tom, akú budúcnosť čaká cestovanie. Jozef Rybár zo spoločnosti…
#3: O vplyve korony na spotrebiteľov s Ľ. Hamarovou z Kantar Slovakia
Prieskumná agentúra Kantar realizovala v uplynulých mesiacoch prieskum o zmene spotrebiteľského správania až na 50 trhoch so zapojením cca 45-tisíc…
Prieskumná agentúra Kantar realizovala v uplynulých mesiacoch prieskum o zmene spotrebiteľského správania až na 50 trhoch so zapojením cca 45-tisíc…
#3: Vplyv korony na spotrebiteľov s Ľ. Hamarovou z Kantar Slovakia
Prieskumná agentúra Kantar realizovala v uplynulých mesiacoch prieskum o zmene spotrebiteľského správania až na 50 trhoch so zapojením cca 45-tisíc…
Prieskumná agentúra Kantar realizovala v uplynulých mesiacoch prieskum o zmene spotrebiteľského správania až na 50 trhoch so zapojením cca 45-tisíc…
Cieľovka - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí JANDL, marketing a reklama. Podcast venovaný všetkým, ktorých zaujíma reklama a marketing. Budeme pravidelne hostiť zaujímavých ľudí z praxe, vďaka čomu sa dozviete veľa zaujímavostí a insightov z rôznych oblastí marketingu.
Cieľovka je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú MONEY TALK MILAN DUBEC, Ekonómia ľudskou rečou, Forbes Money, Index, Zlé peniaze, dobrý život - Juraj Karpiš.